6 ماه پیش 10 اسلاید 296 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (42)
  • میخواستم برم
    ظرفیتش تکمیل شد
    منم ناراحت شدم

  • اعتکاف تاحالا نرفتم، سخت به نظر نمیاد..
    سخته؟ فععععک نکنم

  • خیلی خوش گذشت بهم
    اولین بارم بوددددددد

  • یهو یکی در دست....شو....یی رو روت باز می کنه و تو هم اونجایییی

  • من که کلا هیچ وقت نمیرم🤧

  • سر یکی از بچه ها تو اعتکاف شکست 🗿😂

  • من امسال نرفتم خیلی پشیمونم...
    خداوکیلی خیلی کیف میده، نذاری ملت بخوابن، جنگ بالشتی، روشن کردن چراغا ساعت دو نصفه شب... کلا خیلی خوبه برین حتماا

    • من آخرش مجبور شدم حلالیت بطلبم-💔

    • ما آخر اعتکاف میکروفونو گرفتیم گفتیم اگه نارحت شدید ناشو بردارید راحت میشین... بعدم با یسری دیگه دعوامون شد و برگشتیم خونه🦦😂💔
      تو اعتکاف به ما میگفتن اخراجی ها😂🫠

  • من الان یازدهمم وقتی هشتم بودم رفتم اعتکاف یعنی هرکاریبب کردیم به جز معنوی تر شدن😭😭(من خودم آتئیستم بخاطر دوستام رفتم)
    معلم پرورشی گفت بچه ها چرا شما با خدا ارتباط نمیگیرین💔

    • اتئیست؟خیلی باحالی😭

    • اتئیست؟خیلی باحالی😭

    • وا اجی💔

    • راستش منم به عنوان یه مذهبی خیلی ارتباط نگرفتم و ازش پشیمونم
      من بیشتر تفکر کردم (به توجه به صحبت های حاج آقایی که اومده بود)

    • این بده😭😭

    • من نشستم خونه (میرفتم نه تنها خودم مسلمون نمی‌شدم بقیه رو هم آتئیست میکردم)
      شما چطور اومدی این طرف قائله؟من هنگام خوندن تاریخ به این نتیجه رسیدم

    • امم راستش من کلا اینجوری نبود که از اولش مسلمون باشم، یعنی بچگیم دینی نداشتم که وقتی بزرگتر شدم بخوام برگشته باشم
      کلا وقتی میدیدم اطرافیانم چجوری دنباله رو ان خیلی راجبش فکر میکردم و به نظرم منطقی نمیومد که بخوام از ۱۴۰۰ سال پیش واسه الانم استفاده کنم(مثلا ۶-۷ سالم اینا بود🌚)

  • تولدت مبارک عزیزم 🥹🤩

  • من که نرفتم ولی بخش پسرونه تشک کشتی بودتا مراسم مذهبی

    • دخترونه خیلی حال میده میشینید برای هم داستان میگید و نقاشی میکشید

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.