6 ماه پیش 5 اسلاید 215 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی انیمه

نظرات بازدیدکنندگان (16)
  • درکل پست فکت گذاشتن سخت شده چون قبلا از این پستا ساخته شده و اگرم کسی الان بزاره دیگه همه اون فکتا رو میدونن و کمتر حمایت میشه
    فکتا رو میتونی از هوش مصنوعی هم بگیری ولی سعی کن کمیاب تر باشه و متنش یچیزی تو مایه‌های متن اسلاید 1 و 2 باشه چون به نوعی جذاب ترم هست
    درکل این نکته‌ها رو هم دریاب تا پستات داخل دسته انیمه بهتر باشه
    اگر کمک خواستی میتونم کمکت کنم

  • پستت خوب بود خسته نباشی
    بخاطر لحن بدم داخل کامنتم معذرت میخوام زیاد حالم خوب نبود ولی خب الان بگم
    فکتات جالب بود متنشم خوب بود
    فقط اگر میخوای فکت بزاری سعی فکتایی بزاری که کمتر کسی بدونه تا بیشتر از پستت حمایت شه
    کاور هم درست کن برای زیبایی پست بدرد میخوره و اگرم کمک خواستی منم میتونم کمک کنم
    متنای اسلاید 1 و 2 خیلی خوب بود سعی کن داخل پستای بعدی اگر فکت هست از همین نوع متنا بزار تا خواننده بیشتر خوشش بیاد و بیشتر جذب بشه

    • بار اولم بود پستی با موضوع فکت گذاشتم ولی ممنون بهتر میکنم

    • درکل پست خوبی ساختی بنظرم
      متنات هم جالب بود خوب بود
      فقط اگر خواستی باید کمیاب تر بزاری تا بیشتر حمایت شی

  • @☣𝑺𝑯𝑰𝑮𝑨☣
    به همه چی که گیر میدین، اینم پستش خوب بود، حالا چه درست بود چه نبود پست خوبی بوددیگه هرچی میبینین نرین گیر بدینگویا خوشتون اومده از گیر دادن
    ______
    عزیزم من برای خودش میگم
    برعکس پستشم خوب بود نسبت به پستای دیگه
    فقط اگر میخواد فکت بزاره گفتم فکتایی بزاره که کمتر کسی یدونه چون اگر چیزی رو بذاره که همه میدونن دیگه پست فایده‌ای نداره چون همشو دیگه همه داخل پستای قدیمی تر دیدن بعدشم من گیر ندادم فقط بهش ایده دادم تا موفق تر بشه

  • رو ادیت کار کن
    ادیت رو تاثیر محتوا بر مخاطب اثر گذاره

    • ادیت خاصی نداشت و سبک پست ساختنشه
      لازم نیست همه‌ی پست ها ادیت داشته باشن

    • حتما ممنون بابت نظرت

  • دوسش دارم خدا وکیلی حتما به فکت از شینوبوی منم یه سر بزن خشگلــــــــه🥹🫵🏻🛐🎀

  • هعی خب ببین عزیز
    این پستا تقریبا قدیمی شده اگرم میخوای فکت بزاری سعی کن فکتایی بزاری که کمتر کسی یدونه و درست باشه احساس میکنم زیاد درست نبود فکتا
    ولیخب بازم خسته نباشی

    • به همه چی که گیر میدین، اینم پستش خوب بود، حالا چه درست بود چه نبود پست خوبی بود
      دیگه هرچی میبینین نرین گیر بدین
      گویا خوشتون اومده از گیر دادن

  • احساس کردم دارم زندگی نامه میخونم وای-
    خسته نباشی
    ولی بعید می‌دونم بعضیاش درست باشه ها

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.