این پست جهت سرگرمی است و قصد توهین ندارد چطوری خوژگل😍
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
این پست جهت سرگرمی است و قصد توهین ندارد چطوری خوژگل😍
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
خیلی خوب بود خاله جون خسته نباشی🐱✨
اردیبهشتی ام کاملا درسته🤩
خودم آدری ام، ولی موافقم ، تیرماهی ها ماه هستن🥺🥺
ولی اردیبهشت رو یکم رد میکنم، یه اردیبهشتی هست، که هیچ وقت منو درک نمیکنه🥲😭😭🥺🥺
من خودم اردیبهشتی و کاملا حق هست ولی بعضی از اردیبهشتی ها گند میزنن به ماه اردیبهشت!
اخه اشکال نداره
بچه ها یه خبر بد برای اونایی که تو پاییز و زمستون هستن
پارت ۲ رد شد
نمیدونم چرا
😭😭😭😭😭😭😭😭
پارت دو هم بزار🫠
اره گذاشتم منتشر نشده
عالی
مرسیییییی
فروردین 🤫🫣❤
سلام هم اسمم
فروردینی هستی؟
بله ،،
متولد ۱۸ فروردینم😏🙂↕
عالی بود خسته نباشی💘
به پست آخرم سر بزنید مرسی🙏🏻💞
پین؟
مرسی اره حتما💕
عالی بود
من مهر ماهی ام
لطفآ پارت بعد
وایی مرسی ❤💗💗
من خودم پارت بعد شو درست کردم ولی منتشر نشده هنوز
عالیه
منتشر شد میرم میخونم
عالییی
کاملا درست بود
من خردادی ام
مایل به فرند؟
مرسیییی💫💫💜
اره