امیدوارم لذت ببرید🫂به شخصه من خودم عاشق حس و حال قدیمم
7 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
امیدوارم لذت ببرید🫂به شخصه من خودم عاشق حس و حال قدیمم
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
#ایرانمن🌱🇮🇷🥹
ای کاش به جای اینکه بعضیا برن بد ایران رو بگن خوبیاش رو بگن
واییییییییییییییی
بستنیییییییییییییییییییی😭😭😭😭😂😂
خیلی خوب بودی
خیلییییی قشنگ بود🥹🤍🌷
حسی نوستالژیکی که به آدم میده قابل ستایش هست.🛐🛐
همیشه دلم میخواست حیاط خونه مون مثل اسلاید ۲ میبود.✨
حققق من عاشق خونه های قدیمیم آرزومه یه روز یه خونه داشته باشم با حوض و گل های شمعدونی دورش🥹🙃
حس نوستالژی داشت
ایران زیبایمممممم🥰😍
ولی بستنی عروسکیا🛐🛐🛐🛐🛐
عالییی بوددد
خوشحال میشم پستم"یه چیزی بگم ولی ناراحت نشیا…(کیپاپ ver)"رو لایک کنی✨
عالی بوددددد
منم خیلی وایب قدیمی رو دوست دارم 😢✨
واییییی...واقعا؟🥹🫂
آرهههه ✨
عالییی بود🥺
مرسی خوشگلم🫂💙
ففووققق االعععااادهههه بببودددد
مرسی قشنگم🥹🫂