8 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
ناظر بودم💗✨
عالییی بوددد میشه به پست آخر منم سر بزنید🫠💗
نخست🌷
فرصتتت
چت جی پی تی سر این میخوام وقتی برگشتی (اونم اگه برگشتیی😭😭) باهات قهر کنمم .
بابا اینا همشوننن دستهه گلننن😭😭😭
واقعا قبول دارمممم ، خودم موقع ساخت پست کلی فشار خوردم 😍🤏🏻
ببخشید کامتتو نخوندم واقعا مطمئن شدممممم
مرسی از همه اعضا حمایت میکنییییی
قربونتتت
فداتتتت
به محبوبتشم حسودیم نمیشه خدایی ناراحت نشو پستت عالییییی بود
و همه اعضا خوبن (همون نظر خودت که خیلی با سلیقه ای)
نظر من نبووود ولی مرسییی
ولی جیسو تو دنس خیلی خوبه ، وکال لیسا خداست به نظرم جنی رو باید میزاشتی..رزی هم رپ کردنش خوبه بنظرم این هم باید جیسو میبود چون کمی اینگیلیسیش ضعیفه..
استعداد هم رزی خیلی خوبه و حتی ضعیف هم نیست
میدونم که نظر چت جی بی تی بوده منم نظرمو گفتم و گفتم که ناراحت نشی درکل عالی بود❤❤❤
آرههه واقعا اینا هم اینطوریه من اصلا ناراحت نشدم چرا باید ناراحت شمخببب ، بزار دلیلای چت جی پی تی رو بگم باهم فشار بخوریم😃💔
ویژوال به خاطر اینکه لیسا تایلندیه نمیشه و قیافه آنچنان زیبایی نداره 😃💔💔💔💔💔💔
رزی نمیتونه رپ کنه نمیتونه دنس قوی بره 😃💔💔💔💔💔💔
لیسا ووکالش خیلی ضعیفه و صدای بم اش نمیزاره ووکال خوبی بخونه 😃💔💔💔💔💔💔
توی دنس جیسو ضعیفه و نمیتونه قوی برقصه 😃💔💔💔💔💔💔
(فشار چیه باباااا دارم قر میدمممم)
ای واییی منم دارم بندری میرمممم چت جی پی تی حسابت رو میرس-😔💔
منطق چت جی پی تی :
اگه تو x بشی x میشم ! به لیست ˡᵒᵛᵉ ˡⁱˢᵗ افزوده شد.
توسط رورا نسخہ خسته
ـ
مرسیییییی
ولی فکر کنم لیسا و بعد جنی محبوب ترن بعد روزی و بعد جیسو
البته هیچ اهمیتی نداره بلینک واقعی همشون و دوست داره
رزی-
نه جنی طی این چند سال محبوب ترین بوده
بلک پینک فن های نوجوون زیاد داره و اکثرا نوجوون ها رزی رو بیشتر از جنی میپسندن
اره سیسی✨🎀
دیگه من نمیدونم نظر چت جیپیتی عه 🤷🏻♀