8 ماه پیش 5 اسلاید 1,248 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کیپاپ (K-pop)

نظرات بازدیدکنندگان (28)
  • عالییی💝

  • من فداشون شدم ادمین

  • عالی🎀🩷

  • اینجوری که میبینم خورشید و خیلی چیزای فندومای مختلف با هم متفاوته D:
    عالی بود.

    • دقیقاااا
      مثلا مال ما آرمیا جیهوپ🌝🎀

    • آفرین دقیقاااا :>

  • خسیس بازی😂

  • خدارو شکر زیر پستم کامنت گذاشتی
    لااقل یه اجازه میگرفتی
    حتی اسمم نگفتی حداقل یه اجازه که میگرفتی
    هرکی خواسته بود ورژن دیگه اشو بسازه از من اجازه گرفت
    ولی تو نه
    این کار خیلی شرم آوره
    یه دونه اجازه گرفتن کار سختی نبود

    • قبل شما هم یکی دیگه ساخت بود

    • HTTps://testchi.ir/tests/1401571

    • عزیز، من ایده رو از تیک تاک برداشتم:)

    • من از اون اجازه گرفتم واسه اون ورژن بلک پینک بود

    • خب شما پست منو دیدی،قبل ساختن این پست.پس این دلیل منطقی نیست که این ایده رو از تیک تاک برداشتی:)

    • درانتظار اهنگ مشترک بلکتن
      | 31 دقیقه پیش
      خب شما پست منو دیدی،قبل ساختن این پست.پس این دلیل منطقی نیست که این ایده رو از تیک تاک برداشتی:)
      ــــــــــــــــــــ
      راستش من پست شمارو ندیدم
      ولی با این اکانت دیده شده چون ما دو نفریم که با این اکانت فعالیت میکنیم
      من اون پست رو ندیدم و ایده رو از تیک تاک برداشتم.
      و معذرت می‌خوام.

    • اشکالی نداره
      در کل شما زیر پست من نظر گذاشتی چطوری ندیدی رو نمیدونم
      حالا مهم نیست💗

    • درانتظار اهنگ مشترک بلکتن
      | 2 ساعت پیش
      اشکالی نداره
      در کل شما زیر پست من نظر گذاشتی چطوری ندیدی رو نمیدونم
      حالا مهم نیست💗

      اون نفر دوم کامنت گذاشته نه من
      من مسئول گذاشتن پست هام
      اون یکی هم اکانت مال خودشه و هرکاری بخواد میکنه

    • اهانننننن الان فهمیدم ببخشید

  • و البته نخست هم شدم، پستت مثل همیشه محشر بود لارای عزیزم 𖤐

  • هنرمند شما:داوینچیvsهیونجین ما
    رپر شما : امینم vs بینی
    پاپی شما و پاپی ماهم که سونگمینیه
    راستی حالا که بالخره یه استی یافتم که ازش بپرسم
    میدونی لایو لینو برای تولدش کیه ؟ یا چون ازش بعید نیست میدونی کی بود ؟

    • لایو لینو که امروز بود،
      من مدرسه بودمممم

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.