ناظر جان بخدا زحمت کشیدم اگه مشکل داره رد نکن بگو ویرایش بزنم خب
5 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
ناظر جان بخدا زحمت کشیدم اگه مشکل داره رد نکن بگو ویرایش بزنم خب
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
پستت عالی بود...
مرسیی
اس ۱ حق ولی اس ۴ رو میدونستم و خوندممم....
عه چرا کسی نگفت ادامه ی موریارتی تو مانگاست؟ 😳
یعنی اون همه شبایی که برای ولیام فاتحه می خوندم الکی بود؟!
البته خوشحالم یکی از کرا💖شام زنده است ولی این دیگه شکنجه است
آره مانگا ادامه داره هم شرلوک زندست هم ویلیام
اومده صفحه اول گوگللللل
افرین بتتتتت
عههه جدییی؟
بعلع من از گوگل واردش شدمم
عالیییی
پوسترت🛐
عالی بود☺
فندوم دیمن اسلیر رو با تک تک استخوانها و پوستم و گوشتم درک کردم
😂❤❤
صبر کن چی؟ فصل دوم انتیمد؟؟؟ دارن میسازننن؟؟؟ اونم بدون شیائو ژان و وانگ ییبو؟؟؟؟
اره دارن میسازن ولی ژان و ییبو نیستن تو سریال..
چیزه خواستم همینجا بهت اطلاع بدم ژان و ییبو دارن سریال جدید بازی میکنن دوتایی ،امسال هم منتشر میشه
عالی بود ولی من از پوستر خوشم اومدد
پوستر که عشق منههه
🎀🤍👍🏻
عااالی بووود✨🌷
ممنونن