سلام می خوام طراحی های که پارسال انجام دادم رو نشونتون بدم حتمی نظرتونو بهم بگین
14 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
سلام می خوام طراحی های که پارسال انجام دادم رو نشونتون بدم حتمی نظرتونو بهم بگین
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
قشنگن💗
کلاس نقاشی میری؟
ممنون
پارسال میرفتم البته فقط یه ترم اینا مال همون یه ترم هست
خیلی خوبه موفق باشی منم تابلو کار میکنم .
ممنون
چقد عالی
🛐🛐
عالیییی بودن:)))
ممنونمممم🫶
ساده اس و برای شروع خوبه. اگه رانگشون میکردی و سایه میزدی قشنگتر میشد.
جالب بود
عالییییی گلم
خیلییی قشنگ بود
ممنون
خیلی خوب بود دمت گرم🌹🌹🌹،من هیچوقت خوشم نمیومد تو کلاس اندازه گیری کنم راستش اعصابم خورد میشد خیلی اولاش طول میدادم جونم در میومد بعدش که از اون مرحله به امید خدا گذر کردم دیگه چشمی کار میکنم😹استادم میگه نباید چشمی کار کنی ولی من حس میکنم اینجوری بهتر میکشم😭😅
ممنون
من همشه چشمی کشیدم همیشه همه ی استادان میگفتن که باید چشمی بکشم
هر طور راحت تری کار کن هنر توئه
قربونتتت،وایی اگه اینجوری باشه که خیلی خوبههه مرسی که گفتی عزیزم💓💎💓
خواهش میکنم
فانوسی که کشیدی توی خونه ماستتتتت
واقعااااااا؟؟؟؟!!!!
آرهههههه
چه جالب
البته چند تا از این طراحی ها رو با آبرنگ هم کار کردم فانوسه جزش هست اما خب اون پست هنوز تو بررسی هست
خیلی خوب طراحی میکنی ادامه بده
من با ذغال کار میکنم طراحی و سایه زدنو تموم کردم آموزش هم میدم تو کانال های دیگم دوست داشتی خوش حال میشم راهنماییت کنم🥰
ممنون
وایییی چه خفن ایول
ممنون حتمی ازت در خواست راهنمایی میکنم
ممنون
وایییی چه خفن ایول
مرسی حتمی هروقت راهنمایی نیاز داشتم میام
مرسیییی
عالی و زیبا😀من فقط بلدم گلایی که پیش دبستانی بهمون یاد میدادنو بکشم😂
مرسی
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 اینم خیلی خوبه که