اینا فقط چندتا از آیدل های خارجی هستن و قصد توهینی نیست پست مشترک@ 𝐸𝓁𝓁𝒶 و @دنییل؛
5 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
اینا فقط چندتا از آیدل های خارجی هستن و قصد توهینی نیست پست مشترک@ 𝐸𝓁𝓁𝒶 و @دنییل؛
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
پستتون عالی بوددد💕
میشه پست " رشد طبیعی یا جراحی؟ بیاید منطقی نگاه کنیم " رو حمایت کنید 😭 واقعا نمیدونم مشکلش چیه که شخصی شده 😭..
دوستانی که سر فلیکس بحث دارن : چون تو استرالیا به دنیا اومده جزو شهروندان استرالیا حساب میشه و استرالیایی به حساب میاد
بنگچان هم نمیدونم استرالیایی کامله یا نه ،ولی سانا هم هست
حق واقعا ربطی به ملیت نداره استعداد استعداده
دقیقا
فیلکس کره ای هست
فقط تو استرالیا به دنیا اومد محسوب نمیشه یونگ بوک شییی
راستی رزی هم همینطور کره ای هست فقط توی نیوزیلند(استرالیا) به دنیا اومد
خیر دوست عزیز چون اونجا به دنیا اومده کره ای محسوب میشه
همون طور که جاشوا سونتین،جی و جیک انهایپن
برای همین شهروندی اونجا رو دارن و باید یه سری کار اداری انجام بدن تا شهروندی کره رو بگیرن تا مثلا بزارن برن سربازی(جاشوا سونتین کره ایه ولی چون شهروندی آمریکا رو داره سربازی نرفت)
خب عزیزم رفتن به سربازی به من چه ربطی داره😅
گفتم جز خارجی هایی که در صنعت کیپاپ موفق هستند نیست
مثلا بگیم لیسا رگ کاملش خارجیه ولی موفقیت زیادی تو کیپاپ داره
نیکی رگ کاملش ژاپنی هست و ....
اسم کرهای فلیکس چی بود؟
یادم رفت.
یونگ بوک
عالی❤
بنگ چان هممم،قربونش بشم
مرسییی
رزی ام نیوزلندی
اینایی ک تو پست بودن فقط چندتا از آیدل های غیر کرهای بودن☺ ولی اره❤
رزی فک کنم تو نیوزلند بزرگ شده ها درکل نیوزلندی نیست
اره
عالی بود خسته نباشی💫🧸
راستی مرسی کیوتم بابت تبریک تولدم و هدیه ارزشمندت🛐🙏🏻🎀
مرسییییی
خواهشششش قابلتو نداشتت
عالی
مرسیی