9 ماه پیش 9 اسلاید 1,055 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (65)
  • لطفا پست قبلیم هم دوست داشتین ببینین💓

  • یادتون باشه ۴۰ ثانیه وقت لایک دارین وگرنه ایست قلبی (خدانکنه دور از جونتون) خدافظ

  • چقدر کیم دن دوست داری😟 شوخیه جدی نگیرید پارم کنید جان من ، پست عالی👺🎀

  • عالی بود 😂✨

  • حق به تمام معنا👾

  • اس ۶:از ادما خیلیییییی متنفرم😒راستی تستت عالی بود

  • عه... منظورتون چیه.... ینی میگین ریوک دوباره حوصلش سر رفته و یه دفتر انداخته اینجا؟...
    کیرا کدومتونه... بگین رازتونو لو نمیدم😔😭

  • ببین من مجبور شدم به خاطر خود و صلاح دوستم ترکش کنم و خب دوستای زیادی ندارم و باید یه جایگزینی براش پیدا میکردم، خب اون خودش کلی دوست داره و به من احتیاجی نداره و من داخل زندگیش اضافی هستم ولی من داخل زندگیه خودم نمیتونم اضافی باشم پس لازم به دوست جدید دارم😅
    اس یکی مونده به آخر خیلی حس بدی بهم دست داد برای همین گفتم اینم بگم😅

    • نه که بخوام بهت حس بد بدم اما مهم نیست طرف چقدر دوست و رفیق داره، هرکس جایگاه خودشو داره و رفتن تو مطمعنا تا حدودی روش تاثیر گذاشته-
      فقط جهت یاداوری-

    • نمی خوام حس بد بهت بدم اما نباید اینکارو میکردی از نظرم

    • ببین اگر میموندم اندازه ی یه دنیا بهش آسیب میزدم!با کارایی که الان میکنم مطمئنم ازم بیشتر از هزار بار ضربه می‌خورد ! ولی خب یعنی دوست بدی ام؟اما من صلاحش رو میخواستم😕

    • ممنونم که میخوای بهم بگی و یادآوری کنی اما فکر کن دوستت اندازه ی یک یا دو ماه محلت نمیده و اصلا آدم حسابت نمیکنه! اصلا تو جایگاهی داری؟ اگر جای من می‌بودی احساس پوچی بهت دست می‌داد!

    • حس بدیه که دست کم بگیرنت یا بهت بی محلی کنن ، اینجوری حس میکنی که همه استفاده هاشونو ازت کردن و ولت کردن ، تو جمع رفیقا که نه ولی من تو جمع خانواده و خانواده مادری و پدری همینجوری ام ، همیشه خدا تنهام حس پوچی حس افتضاحیه💔

    • خوشحالم که یکی درکم میکنه اما بابت اینکه این اتفاقا برات افتاده متاسفم😕

  • عالی بود

  • بخدا لایک کردم🤣🙌

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.