سلام خوشگلای من خوبین ؟امروز اومدم با یه تحلیل از اموی دیتو و اینکه چرا بهش میگن واقعیت کیپاپ.
10 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
سلام خوشگلای من خوبین ؟امروز اومدم با یه تحلیل از اموی دیتو و اینکه چرا بهش میگن واقعیت کیپاپ.
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
هایب میتونی بخاطر از دست دادن نیوجینز گریه کنی
ولی اون آهو بود چی بود یا اون پسره...وایب دارکی داشتن یجورایی
از چت جی پی تی راجب اهو پرسیدم گفت یجورایی نماد پاکی و معصومیت یا یه چیز نمادین اینکه همه چیز الکی بوده و راجب پسره ، شاید کراش.ش.ه
اره
عالی بود نخسته
شاهکار بود😭😭
وای مرسی😭
با قاطعیت میتونم بگم نیوجینز یکی از شجاع ترین گروه های کیپاپ بوده و هست، بیشتر موزیک ویدیوهاشون و اهنگاشون داره دنیای اصلی کیپاپ رو نشون میده و تونسته تا الان جلوی هایب دووم بیاره✋🏻
به قول خودشون همین -شلوارجینهایجدید- تاریخ کیپاپو تغییر دادن
نیوجینز شاهکار و گروهیه که دیگه هیچوقت مثلش پیدا نمیشه
نیوجینز یه شاهکار بود که بعضی از کیپاپرا لیاقتشو نداشتن
دقیقا ..
عالی بود!
مرسی 🫶