دروددد! ببینین چقد فعال شدمممم😋🎀 وووو اگه کسی قبل از من مثل این ساخته بود، لطفا بگه؛ بوث بهتوننن🤭🎀
7 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
دروددد! ببینین چقد فعال شدمممم😋🎀 وووو اگه کسی قبل از من مثل این ساخته بود، لطفا بگه؛ بوث بهتوننن🤭🎀
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
ببینیددد اینجوریه:
طوریاکیان! (تریانیان)
اینا اینجورین که درسته تو مدرسه نمیشه تریان باشن، ولیخب زیرپوستی به کارشون ادامه میدن!
چجوری؟!
-سلام دوست میشی؟
+بله، اسمتون؟
-من؟ من گرگم! عاااعووووو! *زوزه*
خلاصه که طوریاکین، حواستون باشه از 74748 قدمیشونم رد نشین_
دسته ی طوریاکیان (تریانیان) رو یادم رف_
کراش زدم رو پروفت 🥲
خوخونا رو یادت رفت راستی پستت عالییی بود بازم درست کن!
واییییی ارههه😅😁
واقعا ؟✨ مرسیییییی 🥲💕✨
وایی بخشید کیبورد لامصب نوشت خوخونا بجای خرخونا
اگه بغل دستیم تریان باشه چ-😟
فوبیای جدید انلاک شد:
بیا گریه کنیم 😭😭
و تریان های تریا0کی
البته اوکیه منم لرم اونارو شکار میکنم گوشت میخورم 😂
ایولللل✨
عادی ایان ورژن دلقکم💅🏻💅🏻
همچنی_
میشه مدرسه نرم؟😂
شاید_ 🎀
قبلا مشابه این پست رو فکر کنم دونفر دیگه ساختن
فقط چون پرسیدی گفتم نمیخوام بزنم تو ذوقت-
عیب ندارههه
ممنون که گفتیییی✨
قربانت داش
ببخشید ولی من اول پستام 🎀 میزارم💔
عیوای_
معذرتتتت💔