10 ماه پیش 11 اسلاید 363 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی طرفداری

نظرات بازدیدکنندگان (23)
  • پستت عالی بود و لایک شد!💘
    میشه پست اخرمو لایک کنید ؟😭💜
    در عوض دوتا پست اخرتون لایک میشه.👍🏻💗
    ادمین فرشته پین؟🌸

  • ما فنای بارسا اگه مادریدی ها بهمون توهین نکنند چیزی نمی‌گویم «از مولانا»

  • اسلاید پنج: همون ساسنگ و پاپاراتزی خودمون✓
    و خب الان تمتم کامنتا به کیپاپرا اشاره میکنن که ماها فشاری عقده ایم، الان ما میخوایم از خودمون دفاع کنیم شماها اونو سمی حساب میکنید؟ اهان بله بله، بقیه هرچی بگن درست، کیپاپر یه چیزی بگه گناه کرده، این منطق جامعه ی ایرانه✓

    • منظورشون همه کیپاپرها نیست 😭

    • اونی که میگه ۱٠٠ درصد کیپاپرا اینجورین، سیسی مگه درصدی بالاتر از ۱٠٠ هم داریم؟

    • کی گفته صد در صد؟

    • اکانتشو حفظ نکردم که، تازه کام های مربوط به کیپاپ هم پاک شده

    • من از طرفشون عذرخواهی میکنم

    • نه نه تقصیر شما نیست

  • فنای گلزار مثلا...

  • یکمی سمی هستم ..
    از این لحاظ که نظر مستقل ندارم ، چون یکم تازه آشنا شدم ..

    • اون که حساب نیست😭🌷

    • پس خیالم از بی گناه بودنم راحت شد 😂

  • وضعیت الان تیک تاک:

  • یکی از حق ترین پست هایی که دیدم

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.