اگه این ویژگی ها رو دارین،شما یه فن سالم نیستین. ‧₊ ᵎᵎ 🌷 ⋅ ˚✮
11 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
اگه این ویژگی ها رو دارین،شما یه فن سالم نیستین. ‧₊ ᵎᵎ 🌷 ⋅ ˚✮
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
پستت عالی بود و لایک شد!💘
میشه پست اخرمو لایک کنید ؟😭💜
در عوض دوتا پست اخرتون لایک میشه.👍🏻💗
ادمین فرشته پین؟🌸
ما فنای بارسا اگه مادریدی ها بهمون توهین نکنند چیزی نمیگویم «از مولانا»
اسلاید پنج: همون ساسنگ و پاپاراتزی خودمون✓
و خب الان تمتم کامنتا به کیپاپرا اشاره میکنن که ماها فشاری عقده ایم، الان ما میخوایم از خودمون دفاع کنیم شماها اونو سمی حساب میکنید؟ اهان بله بله، بقیه هرچی بگن درست، کیپاپر یه چیزی بگه گناه کرده، این منطق جامعه ی ایرانه✓
منظورشون همه کیپاپرها نیست 😭
اونی که میگه ۱٠٠ درصد کیپاپرا اینجورین، سیسی مگه درصدی بالاتر از ۱٠٠ هم داریم؟
کی گفته صد در صد؟
اکانتشو حفظ نکردم که، تازه کام های مربوط به کیپاپ هم پاک شده
من از طرفشون عذرخواهی میکنم
نه نه تقصیر شما نیست
فنای گلزار مثلا...
هوم
یکمی سمی هستم ..
از این لحاظ که نظر مستقل ندارم ، چون یکم تازه آشنا شدم ..
اون که حساب نیست😭🌷
پس خیالم از بی گناه بودنم راحت شد 😂
وضعیت الان تیک تاک:
هوم
یکی از حق ترین پست هایی که دیدم
:)))🌷