این پست صرفا جهت سرگرمیه امیدوارم که خوشتون بیاد یکم سبک پست پینترستیه
9 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
این پست صرفا جهت سرگرمیه امیدوارم که خوشتون بیاد یکم سبک پست پینترستیه
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
پستت عالی بود و لایک شد!💘
میشه پست اخرمو لایک کنید ؟😭💜
در عوض دوتا پست اخرتون لایک میشه.👍🏻💗
ادمین فرشته پین؟🌸
عالییییی بود 💗
توییت مشترک از خاطرات داروساز ( بررسی )
عالیییی بود💗
چقدر انیمه ی خاطرات یک داروساز رو میشناسی ؟ ( بررسی )
ناظر عزیز ممنون میشم منتشرش کنی 💗💗 حدود ۱ هفته است که تو صفه 💗
در نهایت فقط یه نفر مقصره که باعث شد بقیه مقصر بشن.... اسکات🤡
😭😭😭😭😭گریم گرفت سر ۱،۲،۴ و ۵
اخیرا میخوام یکم فعالیت رو بیشتر کنم و هیچ ایده ای ندارم لطفا هر ایده ای دارید بگین
خیلیییییی خوب بودددد😭🛐
نمیدونم چرا
ولی حس میکنم فقط منم که گرگوری و کسیدی و شی❤پ میکنم؟
منم
مگه توی دی ال سی Ruin میمیک ، کسی رو گول نزده بود؟ پس گرگوری چرا مقصره؟ :(
چون بعد با صدای خودش کسی رو راهنمایی کرد تو آسانسور بعد از عمد انداختش پایین
ممنون برای امتیاززز