۱ ماه دیگه مدارس شروع میشه و این پست برای همدردی با شماهاعه😭💘
12 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
۱ ماه دیگه مدارس شروع میشه و این پست برای همدردی با شماهاعه😭💘
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
💥:کاراکتر های انیمه،در مواجه باهم؟(بررسی)
کابوس های تستچی (بررسی)
اگه ناراحت شدی پاک کن
پین؟
پس من ......نه چیزی منظورم دلقکعلی کلاس چی؟🤡
قابل توجه اعضای اسلاید ۶. تنها هستید؟ خب دیگر نباشید، با من دوست شوید😔🌝
تبدیل شدن مدرسه به محله ای که پونصد تا ونزدی داره🤡🤡🤡🤡
عالیییییییییییییی بود🩰🪞
خسته نباشی🌷💞
این استیکرای توی اسلایس رو چی سرچ کنم بیاره
خوشگله من اینارو. داخل کانال دانلود کردم اما اگه میخوای بهم بگوتا برات پیدا کنم چی سرچ کنی😗💘
اره
اگه پینترست داری سرچ کن blue emoji میاره
ممنون
عه، دارم خودمو در اسلاید های ۵ و ۱۲ مشاهده میکنم.
فقط اونجایی که گفتی نصف دعواها زیر سرته😂
(منم همینطور🙃)
بله بله همشونن😂😭
😆😂
عآلی بوددددددد (د رو رگباری بخونین)
خسته نباشی👏🎀
دمت گرم عشق منیییی😭
🌷
خودم ۵.۶.۷ عالی
مرسیییی