اسمم ساغره(اغلب با اسم نازنین میشناسنم)...16 سالمه کلا درسو دوس دارم (رشتم تجربیه)چونکه بهم وایب خوبی میده..عاشق پیانو زدنم که همین تازگیا شروع به یاد گرفتن کردم گیتار رو هم دوس دارم و تقریبا یه مدتی هم گیتار میزنم...(اما نه به صورت حرفه ای)....کتاب خوندن یکی از علایقمه و دوس دارم دیگران بهم برایه هدیه کتاب بدن اینکه دیگران درموردم چه فکری میکنن داخل رابطه دوستی خیلی برام مهمه .... چونکه دوس دارم همیشه واسه همه یه ادمه مهربون و باجنبه باشم... علی و ممد و عرفان و متین رو هم دوس دارم... همینطور BL هم میدوستم.... همنطور بخشش رو هم دوس دارم.....ابراز علاقه رو هم دوس دارم ولی خوشم نمیاد وقتی به کسی میگم دوست دارم فک کنه به بقیه هم اینو میگم
شهریور ماهیم (15 شهریور) ...خیلی حسودم یعنی به شدت حسودممممم😂😂😂عاشق پیدا کردن دوستایه جدیدم همیچنین عاشق تنهایی و سکوت و تاریکیم.اما به شدتتتتت ادم شادیم.. رمان و کتاب زیاد خوندم مثل مادام بواری..جنایات و مکافات.. سینوهه پزشک مخصوص فرعون...قصه هایه مجید...دختر خودت باش...سفر به اعماق زمین و کلی کتاب دیگه که اسمشون یادم نمیاد *چیزایی که بدم میاد* اون سه نفر داخله کلاسمون.قهر..هیت..ژله..قرمه سبزی..فوتبال..تنهایی و .....
کلا یه دوسته صمیمی بیشتر ندارم و اون سحره که خیلی دختره اروم و متشخصیه(ضمن اطلاع سحر تستچی نداره😂😂) .... رویایه بچگیم هم پزشک شدن بوده (برایه همین امدم رشته تجربی)چونکه هیچوقت دوست نداشتم که ادما بمیرن و دلم نمخواست که کسی عزیزشو از دست بده کلا دوس داشتم همه زنده بمونن💔😥(هعی)
یادم رفت بگم که👈👈👈من شطرنج رو به صورت حرفه ای بازی میکنم یعنی بازی فکریه مورد علاقمه... در ضمن عاشق ورق بازی کردن هم هستم بیشتر وقت ها ورقو به صورت شرطی بازی میکنم چونکه دوس دارم خودمو به چالش بکشم...... به اطلاع دوستان گرامی مثل مستر پیشی خودم برسونم که برایه دادنه شکلات به من نهایت توجه رو داشته باشید.... چونکه شکلات مورد علاقه من طعمش کاکائوییه نه توت فرنگی😁😁همینطور به اطلاع علی برسونم همیشه بهترینمی و بهترینم میمونی..یادت باشه همیشه کنارت میمونم دوسته خوبم خوشحال میشم تو هم دوستم بشی❤❤❤🤝🤝ا
"همه چیو میشه درست کرد
اما ذات خراب رو نه...🖤"
همونجاکهشایعمیگه:
بهترینرفیقمنی
پایهثابتی،شریکغمی
بعید میدونم دیگه مثل تو ببینه زمین
از خوب خیلیا خیلی بهتری'!(:💛☁' s
💞💞💞🥺🤝گوبونت... چطوری
İnsan beyni ölümden sonra yaklaşık 7 dakika kadar hayatta kalır ve hayatının en güzel anılarını hatırlar.
🎄💗En iyi anım arkadaşımı tanımaktır
یعنی چی
رفیق اگه قم داشتی مال خودت
ولی اگه پول داشتی نصف نصف 🤑😂🤣😂🤑🤑
هواشناسی رفیق :به دلیل دوری شما هوای دل ناصاف تاقسمتی ابری همراه باآه وپراکنده میباشد. این سامانه ی سوزناک تاروز دیدارپایدارخواهد ماند...🌧⛈🤷⌛
زهرا خوبه حالت/؟
حالم خوب نیست امشب💔
قربونه تو و حالت عمرم...بیا بغلم
چرا حالت خوب نی؟
:)💔
مامانییی فدای تو بشهه🥺
@Elsa
عع موفق باشی منم کنکوریم
______
دلم برات سوخت
بانوی زیبارو
به پایه شما نمیریسیم خوشمله....اصل بده
دوازدهمی؟
نه هنوز یازدهمم گللللللللل
عع موفق باشی منم کنکوریم
بهتریننن رفیقممم🥹🥹🥹سیسیییی خودمیی 🫂
دورت بگردم....توام بهترین دختری هستی ک دوره خودم میبینم فرشته من🥺🥺🥰💞
الهییییی فدات بشم عشقممممممم ماه منییییی🫂🫂🫂💗🥹
چی گم والا_
لر کجایی؟