5 ماه پیش 10 اسلاید 3,048 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی انیمه

نظرات بازدیدکنندگان (214)
  • سلام من تازه اومدم ممنون میشم اگه حمایتم کنید و بهم امتیاز بدین 😭🎀
    پین؟

  • با میکاسا میرم گردش(ازش متنفرمممم)
    کازوتورا میدزدتم(قطعا اگه بگم چرا منو دزدیدی میگه تقصیر مایکیه)
    تاکمیتچی(به قول مایکی)خبر دار میشه(چرا اون شخصیت اصلی ای که ازش متنفرم)
    به گوجو خبر میده و اون نگرانم میشه(ای جاننن)
    و در نهایت اوداساکو نجاتم میده(من خیلیی خوشحالم)

  • جوجو
    باشد که خاکستر شوند

    | 3 هفته پیش

    اینجاست که شاعر میفرماید :
    Mama I'm in love with a criminal
    __________________

    واییییی من ۲۴/۷ این اهنگو گوش میکنم اصلا قشنگ حالمو توصیف میکنه خیلی محشرههه🛐

  • عالی بود سازنده💅🌷

  • با هانجی میرم گردش(انشالله از دست رفیقای تایتانیش سالم برمیگردم🗿💅 )
    ویلیام منو میدزده(عرررررررررررر...*این کاربر رو از دست دادین🎀)
    یوجی متوجه میشه میره به گوجو میگه اونم نگران میشه(قربون نگرانیش بششششممم مننننن)
    و در اخر شرلوک منو نجات میده

    کاملااا منطقیست اما مشکل اینجاست الان لیام و شرلی دارن براهم قربون صدقه میرن من این وسط تنها شدمT_T
    اصلا من میرم پیش گوجو ژونم که نگرانم بودT_T
    برید شرلوک رو بزنید ویلیام مال خودمه نه اونT_T

  • با میکاسا رفتم گردش ویلیام دزدیم ناروتو فهمید رفت به گوجو گفت در نهایت شرلوک نجاتم داد

    ویلیام و شروع دعواشون میشه الان


    وایسا خب اگه ویلیام منو بدزده چرا من باید برگردم هاااااا؟شرلوک برو خونتون

    • کیبوردم شرلوک رو کرد شروع
      دعوا خانوادگی بین شرلوک و ویلیام

  • با میکاسا رفتم گردش کازوتورا میدزدتم ناروتو خبر دار میشه میره به مایکل میگه مایکل نگران میشه... لیوای نجاتم میده💃
    (تصور همچین چیزی هم سخته...)
    احساس میکنم کل شانس زندگیم بخاطر اینکه لیوای در بیاد رفت...🤡

  • با نوبارا رفتم بیرون کازوتورا منو دزدید تاکه میتچی فهمید و به مایکی گفت و مایکی نگران شد و اخرش سوگورو منو نجات داد
    انگار توکیو ریونجرز و جوجوتسو رو قاطی کردن😂

  • دازای منو دزدید،اودا زد پس کلش نزاشت منو بدزده.دعوا خانوادگی شد😂

  • با هانجی میرم ویلیام منو میدزده یوجی به گوجو میگه گتو نجاتم میده
    آقا قبول نیست
    اگه ویلیام بدزده من برنمیگردم

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.