10 ماه پیش 9 اسلاید 941 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی هری پاتر

نظرات بازدیدکنندگان (54)
  • اما در هر صورت اینکه بگیم صرفا برای زیباییه باعث میشه افرادی مثل من نادیده گرفته بشن، منظورم افرادییه که بخاطر زیبایی یا صرفا ویژگی‌های بولد یک کرکتر جذبش نمیشن بلکه شخصیت‌پردازی واقع‌گرایانه‌ی اون و سبک رفتاری خاصش رو میپرستن.
    به شخصه قبل از پنج بار خوندن کتاب‌های اچ پی شخصیت موردعلاقم رو مشخص نکردم چون باور داشتم من شناخت کافی ازشون ندارم و باید بیشتر تحلیل کنم تا متوجه بشم کی برام بیشتر از همه قابل فهمه، و کی هست که بتونم توی هر شرایطی با آوردن استدلالات مبنی بر رفتارهای خودش ازش دفاع کنم

  • من اسنیپ‌هدم چون با درک سوروس متوجه شدم روشن‌ترین کرکترها گاهی اوقات تیره‌ترین کت رو می‌پوشن و اون بهم یاد داد هیچ کرکتری رو قبل از درک کردن عمق شخصیتش قضاوت نکنم🌝
    همچنین تاحدودی ریدل‌هدم چون تام بهم یاد داد هیچوقت از دنبال کردن اهدافم دست نکشم حتی اگه باعث آسیب دیدن خودم و دیگران بشن، چون در اون صورت هر اتفاقی هم بیوفته میتونم بگم من جنگیدم و نتونستم... البته هممون میدونیم روش‌های تام کارآمد نبودن اما
    (ادامش کامنت بعد)

  • من مالفوی هدم
    چون غرور مانع پیشرفت نیست
    چون دراکو واقعا جذابه😉

  • چون خوشگله. فقط خوشگله 😭

    • دلیل دیگه ای ندارن ولی خوشگله چیکارش کنم😭😭

    • جاذاب لعنتی 😭😭🎀

    • چرا باید همیشه شخصیت منفی ها انقدر خوشگل باشن؟گناه ما چیه💔😭

    • واقعااااا🎀😭😭😭😭😭😭

  • وای این پست بهترین پستی بود‌که امروز دیدم😭🛐

  • وای من لانگ باتم هدم چون کیوتههههه

  • خوشگله!همین،فقط خوشگله!💘😔

  • عالیههه🤌🏻
    من Averyهد ام چون پستاش🛐عه

    • وای من فدای این مهربونی و حرف های تو بشم اخه فرشته😭💘من لینداهد ام چون حرف‌ها و انرژی مثبت‌هاش تک‌تک ذرات وجودم رو به لرزه میاره😼🤏🏻

    • وای خدا اکلیلی شدممممم😭😭
      اخه انقد خوبی دیگه چیکار کنم

    • من خوبم؟خودتو ندیدی عزیزم؟!به خوبی شما اصلا هیچوقت نمیشم😙

    • دیگه واقعا نمی دونم چی بگم😭😭
      کیوت گوگولییی🫶🏻

  • عالیییی

  • خیلیییییی عالی بود

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.