یه معرفی دیگه ساخته بودم اما در همین مدت کوتاه بعضی چیزا عوض و بعضی چیزا اضافه شده در شخصیتم پس یه جدیدشو ساختم
5 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
یه معرفی دیگه ساخته بودم اما در همین مدت کوتاه بعضی چیزا عوض و بعضی چیزا اضافه شده در شخصیتم پس یه جدیدشو ساختم
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
وای چه دختر باحالییی
منم از استایل گاث خوشم میاد ولی خانوادم خب نمی زارن بپوشم. میگن ترسناکه
ممنونننن شما خودت باحالی
خب اگه میخوای یه استایل گاث داشته باشی که در عین حال از نظر خانواده خیلی تیره و جادوگر وار نباشه whimsi goth رو امتحان کن، طیف رنگیش خب جز یه مقدار مشکی که ثابته، ارغوانی و بنفش و صورتی و آبی و نارنجی و سبز و تقریبا همه چی میتونه داشته باشه
اها ممنونننم
علایقمون به مقدار زیادی شبیه
از سبک موسیقیت خیلی خوشم اومد
و همچنین منم ادم گاسیک میباشم
بیشتر اشنا بشیم؟
اووو جالبهه
بند های مورد علاقت کی ان؟
چه بانوی زیبایی🙏🏻
ممنونن🌸✨ چشماتون زیبا میبینه
فدای شما😝
توهم از چیزای عجیب غریب خوشت میاددد!؟؟ مایل به فرندددددد؟؟ 😀+👓= 🤓
البتهه
فعلهسفسهففسهفغیبهسیبللجججگکک😀😀
چپگراییمربوطبه30یاسته؛
الاناستایلوسبکزندگیچهربطیبهچپگرابودندارهآخه🥀🥀🥀
نگفتم که به اون ربط دار-
فرندددد؟
البتههه🎉🐢
عالیی منم به جادو و طلسم اعتقاد دارم و البته بری توی یوتیوب فیلم درموردشون ببینی یکی از مدارس جادوگری تو ایران هم هست به صورت پنهان
اووو چه جالبب..اینی که میگی رو دوست دارم بهش سر بزنم اما بستگی داره در چه سبک جادویی عه
مدرسه هه برای جادوی سفیده نه سیاه
خب همین که داره سیاه و سفید رو از هم جدا میکنه کنسله💔
به نظرم برو یکم راجع بش تحقیق کن بعد گیر الکی بده😉به نظرت چرا باید جادوی سیاه آموزش بدن؟
نه من حرفم اینه که جادو رو نباید کلا دسته بندی سیاه و سفید کرد، و خب..من نمیگم اون صدد در صد اشتباهه که جادوی سفید یاد میده ولی عقیده ی من باهاش فرق داره و خب با دیدگاه خودم تا حالا هر چی میخواستمو کسب کردم پس.. باهمین پیش میرم
وای جدی؟ فکر نکنم خانوادم بزارن برممم
پس ۱۵ سالته😁
بلی🐢✅
چه بانوی زیبایی...
چشماتون زیبا میبینه✨
پوستر هم....