11 ماه پیش 8 اسلاید 1,057 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کیپاپ (K-pop)

نظرات بازدیدکنندگان (68)
  • درسته که توسط کارگردان گفته شدن، ولی احتمالا این پست خلاقیت خود سازنده‌ست

  • انیمه بر اساس افسانه! (بررسی)

    ناظرا یه سری بزنن

  • اول

  • فرصتتت
    عالییی بوددد

  • اس ۶
    ولی برگرفته از جنیه

  • اس ۲
    ولی شخصیته برگرفته از یونجونه

    • آره بعدا متوجه شدم ولی خب این پست بیشتر نظر شخصیم و شباهتی بود که من میدیدم🌱

  • عزیزم اشتباه بود همشون
    اون دختره‌که گفتی جنیه از روی یجی
    اونی که‌گفتی رزی از روی جنی هست
    اونی که گفتی چکیتا از روی جیهیو
    جینو از روی چا اون‌وو
    بیبی ساحا هم از‌روی جیمین
    ادی از روی بنگچان نیست از روی سان ایتیز هست
    و اونی که گفتی سونگمین از روی دائه سونگ هست
    اونی که گفتی فیلیکس از روی یونجون
    اطلاعاتت اشتباه بود ولی ادیت خوب بود اگه حرفم رو باور نمیکنی پیج سازنده رو ببین و ممنون میشم اطلاعاتت اشتباه ندی 🎀🤗

    • بله کاملا درست می‌فرمایی و ممنونم که اشاره کردید.
      خودم موقع آماده‌سازی پست متوجه این موضوع شدم، چون هنوز سریال رو کامل ندیدم و پیگیر اخبار و تئوری‌ها هم نیستم.
      در واقع این آیدل‌ها صرفا از دید شخصی خودم بودن و فقط از نظر شباهت ظاهری بهشون اشاره کردم، نه اینکه بخوام اطلاعات خاصی درباره منبع الهام شخصیت‌ها ارائه بدم.
      باز هم ممنونم بابت توجه و کامنت دقیق‌تون 💙

    • شما هم کمی اطلاعات غلط دادی
      کارگردان اصلا اسمی از جیهیو نبرده تا اونجایی که من میدونم

    • نه جیهیو بوده زویی

    • 😭😊💗

    • 😭😊💗

  • خسته نباشی ولی ازین نوع پست رو فک کنم این سومی باشه ولی فرق میکرد بعضی از آیدلا و اینکه درسته کارگردان خودش گفته که از چه آیدلایی الهام گرفته شده و بنظرم بعضی از آیدلای این پست شبیه نبودن واقعا ولی بازم میگم پستت عالییی بود و خسته نباشی 💟

    • من گشتم ولی نتونستم چیزی پیدا کنم متاسفم.
      درسته متفاوت بود، چون این آیدل‌ها بیشتر نظر شخصی و شباهت ظاهری از دید خودم بودن
      نه اینکه بخوام اطلاعات حتمی و دقیق بدم.

    • ممنون بابت کامنتت💙

    • نبابا اصن مشکلی نیست همینکه فرق میکرد اونو متفاوت کرده خیلی هم عالیییی بود و خسته نباشی 💟✨

  • عالیییی
    ولی خیلی شبیه بودن😆😁

  • عالی بودد و شبیه بودن! ✨

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.