ناظر قشنگم رد یا شخصیش نکن بوس به قلب مهربونت.بچها اطلاعات صدرصد نیستن🫶🏻
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
ناظر قشنگم رد یا شخصیش نکن بوس به قلب مهربونت.بچها اطلاعات صدرصد نیستن🫶🏻
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
نمیدونم چرا ولی احساس میکنم اس اول هیونلیکس نیستن
این ساسنگا جدیدا چرتو پرت زیاد میگنا
ساسنگا چرتوپرت زیاد میگن
ببخشید اطلاعات ساسنگ فنا رو از کجا اوردی؟ اگه چنلشو داری میشه بدی؟
راستی پستت عالی ود خسته نباشی🌷
عالی بود قشنگم 💕
نکنه هیونجین و فلیکس...
اس آخر 💔
خیلی دلم میخواد بدونم اسلاید اول راجب کدوم دو نفره ...
میگن هیونلیکس ولی اسمش ساسنگ نیوزه تا حالا کدوم حرف ساسنگا درست بوده ؟
دامن زدن به بعضی چیزا وجهه ی خود گروه رو خراب میکنه ( منظورم تو نیستیا کلی گفتم )
استایل لیسا مت گالا ؟!
این پست چون دیر منتشر شد رفت یکم رفت پایین دوست داشتید بهش سر بزنید
اسلاید اول💔