12 ماه پیش 14 اسلاید 506 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی فیلم و سریال

نظرات بازدیدکنندگان (18)
  • چرا هی منتظر بودم آقای ملکه رو بگی ولی نگفتی؟🌚🎀

    • اون که حتما ولی توی پارت های بعد
      ولی جدیی خیلیییی آقای ملکه قشنگ بودددد

    • هم خنده دار بود هم قشنگگگگگ🛐🛐🛐🛐🛐🛐

    • چند قسمت اول فقط داشتم میخندیدممم

  • عالی
    ولی...
    عاشقان ماه،کیمیای روح و عشق در نور مهتاب هم قشنگن

  • ملکه کی شاهکاره

  • ولی سریال زیر چتر ملکه خیلی قشنگ بود:)🩷

  • درباره ی ستاره دریایی (بررسی)
    میشه اگه ناظری هست بررسیش کنه؟
    ممنون میشم 💌
    راستی پستت فوق‌العاده بود

  • سزاوار نامت زندگی کن ، شاهزاده زیر شیروانی، من و ملکه ، عاشقان ماه ، آقای ملکه
    درمورد سفر در زمان بود و واقعا خنده دار و درام بودند. واقعا عالییی بودن.

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.