اولیم پستم در مورد کیپاپه شرمنده اگه بد بود🙏🏻
8 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
اولیم پستم در مورد کیپاپه شرمنده اگه بد بود🙏🏻
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
چراااا
وای
کلا دنیا بعد 2019 یجوری شد......2019 به بعد پشت هم تو هر زمینه ای و تو هر کشوری اتفاقای بد افتاد هی
اره تا حدودی موافقم
@شاهزاده خانم`
اره واقعا. کیپاپ قدیم نیازمندم😺
______
اصلا امسال انقدر خوب بوده زبانم قاصره☹️
شوگا چه سالی تصادف کرده بود؟
تهیونگ توی کدوم مراسم ماما نتونسته بود اجرا کنه؟
من از کجا بدونم🤷🏻♀️
کیپاپر نیستی مگه؟
و اینکه من از همه پرسیدم.
نه من فقط بلینک و استی ام
اها حله^^
واناوان قشنگم))
😭😭😭😭
امسالم کم کم داره سال مظخرفی میشه از همون اولش🥰
اره واقعا. کیپاپ قدیم نیازمندم😺
عالی بود خسته نباشییی
متشکرم فرشتهه 😽
خیلی پست عالییی بود💖🦋🌱
ولی منم اینو قبلا ساختم و به دلیل تکراری بودن رد شد
ممنونمم
منم امروز فهمیدم تکراریه داشتم میساختم نمیدونستم
عالی بود خسته نباشی
ممنونم عزیزدلممم
فداتشم