بریم ببینیم اگه آیدل های کیپاپ کامیون داشتن روش چی مینوشتن ناظر جان رد نکن💟
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
بریم ببینیم اگه آیدل های کیپاپ کامیون داشتن روش چی مینوشتن ناظر جان رد نکن💟
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
رورا: د. وز دختر اسا🎀، پرنسس ارورا عستم
اینم مارت بعد میزارمش مرسییی
جیسو: Im jisoo, Im ok نزدیک دخترام شین پ. ارتون میکنممم
بخدا انقدر سبقت میگیرم آهیون زیاد وکال نوت بخونه😭
آهیون!🛐🛐🛐🛐🛐🛐
منم هستم
عالی بود خسته نباشی✨️
مرسییی
لینو:I know you know leeknow
توی پارت بعد میزارمش
وای اون کامیونه😭😭😭تو ۹۰ درصد کیدراما ها هست🤣
وای حقققق
نود درصد کیدرامرا از کامیون(مخصوصا اگه سفید باشه+) میترسن🥲😂🤝
موجب ترس عه اصلا این کامیونا
عالی بود خسته نباشی
مرسییی
فدات
عالیبود
وقتی کاورو دیدم اولین چیزی که به ذهنم رسید این بود:
"اگه ایدل ها کامیون داشتن با چه سرعتی hیتراشونو زیر میگرفتن"
ایده تست بعدیم:
اشکال داره بسازمش بعد اسمت رو بگم؟
نه راحت باش✨
وای خیلی خوب بود
ممنونممممم