خیلی از رژیم ها هست که به شدت وزن رو کاهش میده ولی به همون اندازه هم خطرناکن و بهتره ازشون دوری کنیم
7 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
خیلی از رژیم ها هست که به شدت وزن رو کاهش میده ولی به همون اندازه هم خطرناکن و بهتره ازشون دوری کنیم
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
ینی هرکی بره رژیم یخ و ادامش بگیره رو باید-
آره آره😔😔
وای پروفایلمون یکیه🤩💔
آرهههههه🌬🐚
تلپاتیییییی
گیلیلیلیلیلیلی
عالییییی
مرسیییی
🤗🌷
حاظرم رژیم یخ بگیرم ولی بشم ۳۰ کیلو
منم. چند سالته مگه؟ چند کیلویی؟
البته فضولی نباشه.
20 کیلو از وزن عادی اونور ترم من
دبیرستانیم
سالمی؟ دبیرستانی ۳۰ کیلو ؟ نمیشه واقعا انقدر به خودت سخت نگیر
کار نشد ندا_
رژیم یخ هر چقدر کم کنی دو برابر اضافه میکنی هیچوقت سراغش نرو
دقیقا برا منم همین اتفاق افتاد
وای
همشونو میگیرم فقط لاغر شم🥺
یه پست میزارم رژیم های مفید و موثر رو میگم💖
واسه ویژه شدنش حتما درخواست بده
حتما
جالب و مفید بود 😍👎🏼
مرسییی
جالب و مفید بود
ممنونمممم