10 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
بنظر من اگه سربازی مختلط باشه و یه کشور دیگه (پیشنهاد ویژه :کره) باشه ،عالیه
Rachel" خب این مربوط به بخشیه که توش کار بکنند توی بعضی کشور های اروپایی خانم ها توی بخش های عملی بیشتر فعالیت دارن و این برای روحیه لطیف یک دختر اونقدرا خوب نیست اما اگه مثلا توی دفاتر و بخش های اطلاعاتی کار کنند با خشونت کمتری نسبتا رو به رو اند
و درکل به هرحال هرکی نظری داره
ولی من نمیخوام بریم سربازی
با داداشعلی میخورم)
@الهه عشق
مگه تابستونم ویژه میشه که اینجوری میگی؟
______
تابستون ویژه نمیشه ویژه تابستون میشه 😔
ج.چ : خودم تنهایی میشه
با دوستم
منم همینطور، با دوست صمیمیم
همونی که کلا از نظر ظاهری یا شخصیتی شبیه توعه
با داداشم 😌
ج چ : با « ساعت کلفت⌛» چون با اینکه دور از همیم ولی بهترین دوستمه🥹✨🩷
ج.چ: من و دوست صمیمی پایم، خودم😂😂