خندهای تضمینی را با ما تجربه کنید🤡ناظر به خدا این پست هیچ چیز بدی نداره،من سر این پست کلی زحمت کشیدم😉
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
خندهای تضمینی را با ما تجربه کنید🤡ناظر به خدا این پست هیچ چیز بدی نداره،من سر این پست کلی زحمت کشیدم😉
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
نمیدونم چرا اولین میم رو دیدم یاد میلاد فرست افتادم حتی وقتی داشتم میخوندم صدای میلاد توی گوشم داشت پلی میشد🤣🤣💔
ولی درکل میمات عالین دمت گرم😉💗
ممنونم(اصلأ هم قلبم اکلیلی نشد.)
😂🥰
نیما تکیدو 🚮
از مدگل بهتر
مشکلی با مدگل و سعید داری؟
اگه مشکل داری لازم نیست بی احترامی کنی بهشون
هرکس سلیقه خودش رو داره
خب من راجب حاشیه صحبت نمی کنم دیدم که میگم
حق تااا صبببببحححححح
مدگل گله
سردسته ی اس سه میلاد وان اس تیه
میلاد فرست رو حوب گقتی ولی
وایییییی چرا پستای کاربرا انقدر حق شدن😂😂😂😂
دقیقا چرا داری به اونا هیت می دی ؟ من واقعا نمی دونم چرا ناظر اونو قبول کرده شاید یکی از اونا خوشش بیاد من که طرفدار مدگل نیستم تا بخوام طرفداری کنم ازش اما داری بی احترامی می کنی
مدگل گوجه است
حالا فکر کن مردم به جنی می گن تو چقدر چاقی و بعدا می گن شوخی کردم ببخشید؟مگه می شه؟ شونی هم حدی داره
مدگل بی عقل است
من فقط ایمان و کوروش و کانال onten رو میشناسم که موضوعش علمیه
فقطم مدگل نیست والکور هم هست🤣
آره اون که صد در صد،ولی من گفتم که مدگل سردستشونه(ببین اگه بهترینشون لقبش ج.د. هست دیگه بقیشون چین؟)
باز سعید یه چیزی ولی مدگل 🚮
اونایی که بهترین ویدیو هارو میسازن نیما تکیدو
قطعا
همراه با سعید و مایا
سعید و مایا🚮
+++