1 سال پیش 16 اسلاید 1,199 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (32)
  • پستت خیلی خوب بود♥️🫂
    امیدوارم در آینده یکی از بهترین کاربر ها بشی☺️👍🏻
    اگه میشه لطفا به پست و اسلایس های منم سر بزنید🙃🤍
    بک هم میدم😉🤯
    ادمین زیبارو پین؟☺️🫂

  • حتما تو مسابقه مستر بیست برای مرگ و زندگی شرکت میکنم چون تهش ۲۵۰۰۰۰ دلار میبرم بعد با کرم.ریزی نولان و کارل و چلدر کلی میخندم.

    برای اعضای گروه هم..دوستای مدرسم نازنین و ساینا،تو و مک(شرکت کننده ⅔ مسابقات مستر بیست)شرکت میکنم🤦‍♀️🤡

    • چقدر عالی.من که با دوبله خواهم دیدش.

    • با دوبله پوریا وست ببین🤡

    • دوبله‌ی پوریا وست پولیه😭(به دلیل استرایک خوردن،مجبور شد سایت بزنه.)

    • نه بابا از مایکت ببین🥸👌 اگرم میشه برو یوتیوب ببین!

    • عزیز دلم،مستربیست میاد پدرشو درمیاره،بنش می‌کنن(مستربیست سر بیست گینز انقدر سخت‌گیر شده که حتی قابلیت دانلود هم نداره.)😭😭😭😭😭

    • عزیز دل،خود مستر بیست گفته اگه دوبله ویدئو هام بازدید زیاد داره،پس چرا خودم دست بکار نشم و ویدئو های کوتاه دوبله کنم؟؟؟

  • دریم بعدش مستر بیست بعد مهدی بیزیکسر بعد دوست صمیمیم و در آخر خودم

  • خودم. نرگس و نجمه دخترخاله هام. عقیله و زینب دوستام.

  • من نیازی به چیپ ندارم مغزم خودکار وسط امتحان ریاضی بندری پلی میکنه

    • برا منم🤣🤣

    • 😂🤝

  • المانی نوشتارش خیلی مزخرفه
    ۵۵۵ رو بنویسی یه متن بلند در میاد

  • سایتاما_گوکو_زنو_خدا_خودم

  • چالش:۱من ۲خودم ۳بنده ۴دوباره خودم ۵ خدا

  • ایناز ارمیتا فائزه هلیا خودم یعنی ویانا
    دوستا مدرسم

  • ج‌چ خودم:هیروبراین(می‌تونه جهانو نصف کنه.)،موردکای(خیلی انیمیشنش گمنامه تو ایران ولی توانایی های خوبی داره) ریگبی(رفیق موردکاب که خیلی دست کمی هم ازش نداره).پادشاه نپتون(خودش هیچ‌عددی نیست ولی عصای جادویی داره.)

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.