فقط میخواستم شاد باشم و تو شادیمو ازم گرفتی.
8 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
فقط میخواستم شاد باشم و تو شادیمو ازم گرفتی.
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
پسستت عالی بود
و منی که رو هیکارو کراشم 😐
احسنت اصا
ولی آکوا بدون ستاره توی چشماش... دیگه آکوا نیست... و روبی با ستاره های سیاه توی چشماش... دیگه روبی نیست...
حق
عالی بود
تولدت مبارک🎊🎉🥳
مرسییییی💗
۲ هفته پیش این نظرو دادی ولی من الان بعد این همه مدت اومدم تستچی و اینو دیدم🤡😅
آقا اگه نصف فصل دو رو نبینی بدری فصل ۳ چیز مهمی که از دست نمیدی؟
نمایشو کلا رد کنی داستان درامش سر جاشه.
عاقا یسوال
روبی آخر داستان اخلاقش مثه ای میشه
دروغگو میشه
و ای هم که کوشتا شد
پس ینی روبی هم ممکنه کوشتا شه ولی تو داستان نشون ندن
شت..
ولی فکر نکنم اینجوری بشه
چون آکانه و میاکو و کانا و سایتو دیگه مراقبن
هعی
اگه پای مراقبت اینا بود که اکانه هم تقریبا داشت از آکوا محافظت میکرد":)
نه.
نه واقعا عاقا
ینی ممکنه اینجوری بشه؟
خب یچیزی
ببین
آی از همون اول داستان دروغگو بود که همین خصلتش دلیل مرگش شد
اما نمیدونست چون سایتو به آی گفته بود دروغ یه نوع ابراز علاقس
اما روبی از اول کاملا مثه آی نبود کم کم دروغگو شد که با م.ر.گ آکوا به اوج خودش رسید
ینی ممکنه سرنوشت روبی هم مثه آی بشه؟
اکو(بانگو) و آکوا باهم پخ پخ شدن🥰🥰🥰🥰🥰🥰❤️❤️❤️❤️❤️❤️
دوستان من دارم میرم ژاپن خدافظ
منم میام...
خب من یه اکیپ می زنم الان تو تستچی همه کسایی که موافقن بیان عضو شن باهم پول جمع کنیم هر چهار تارو بریم توکیو بکشیم
من کاملا موافقم
آره بساز
منم میام
من میامممم
بچه ها من مانگاشو نخوندم
آکوا میمیره؟
متاسفانه بله😭
دروغغغغغغغغ
برایییی چییییییییی
یه لحظه صبر کن، من مانگا رو نمیخونم
آکوا مرد، روبی هم میمیره؟
بنظرت اگه روبی بمیره چیزیم از داستان باقی میمونه؟XD💔
نمیدونم، فکر نکرده بودم بهش😭😂
نه
کل فلسفه اینکه آکوا ...
برا این بود که روبی چیزیش نشه.
ای کاش میمرد