این دومین بیوییه که میسازم(اولی خیلی یهویی بود برا همین خوب نشد).
میتونی صدام بزنی دریا.اسم اصلیم نیست ولی بیشتر از اسم اصلیم به شخصیتم میاد. ۱۸ سالمه،رشتم تجربیه،قدمم ۱۶۰ سانته.تو شهر خودمون متوسط حساب میشما😅تایپم:Infp. لقبم:خون آشام(دلیلشو تو اسلاید ۵ متوجه میشین) از علاقمندیام بخوام بگم عاششششق ادیت،نوشتن آهنگ،یادگیری،زیست،شیمی و فیزیکم. خوراکیای مورد علاقم🥯🧸آش رشته،ماکارونی،سیب قرمز،نارنگی،هندونه،انگور بنفش،خیار،موز،شیرکاکائو با کروسان،بستنی
🎶🔮کیپاپر و کیدرامرم. طرفدار بلک پینک،بی تی اس،بیبی مانستر و تی اکس تیام(به ترتیب زمانی که فنشون شدم نوشتم). از آهنگ Deja vu از TXT بشددددت حس خوبی میگیرم و آهنگ مورد علاقمه. کیدرامای مورد علاقم صددرصدی و حتی هزار درصدی سریال {آقای ملکه} ست. کیدراماها و آهنگای دیگم دوست دارم ولی اینایی که گفتم برام یه چیز دیگن.اگه اشتباه نکنم از طریق سرچ کردن بی تی اس با سایت تستچی آشنا شدم.
🦦💁♀️بقیه علاقمندیام: دریارو خیلی دوست دارم. چه پیاده روی تو ساحل و چه شنا کردن تو آب دریا هردوتاش جزو علاقمندیامه. از صداقت به شدت خوشم میاد.کلا آدم با صداقت داشتن و دورو نبودنه که زیبا میشه. ازون آدمام که عاشق دفتر و لوازم تحریره و اکثر اوقات اولین چیزی که نظرشو جلب میکنه لوازم تحریرای رنگی رنگیه.عدد مورد علاقمم ۴ عه.
👔🧽انیمیشن باب اسفنجی از مورد علاقه ترینامه. حتی تو این سن هم گاهی انیمیشنشو میبینم😎😅🤌🏽از چت کردن خوشم میاد.رنگ مورد علاقم💙 بهترین جایی که برای سفر رفتم تا الان شمال بوده و اگه بشه بازم میرم.در حال حاضر انیمه نمیبینم ولی درکل از دیدن انیمههای ترسناک و عجیب غریب خوشم میاد.ایموجیهای مورد علاقم:🌱💙😼
شخصیتم🤹♀️🏌♀️همون آدم درسخون و آروم کلاسم که معلما ازش تعریف میکنن(البته تعریف از خود نباشه) آدم خوش خندهایم و وقتی هم زیاد میخندم اشک از چشام میاد.🧾🖊کتابای مورد علاقم:صبح جادویی،زندگی به شیوه بزرگان. 🥼🌬 استایلای مختلفی رو امتحان میکنم و ثابت نیستن.از لباسای بلند و مشکی و هودی پشمی خوشم میاد.
رکورد دار ترین و عجیب ترین کاری که تا حالا کردم این بوده که مسیر طولانیای رو ۳ ساعت پیاده روی کردم تا پول اسنپ ندم
الان انیمیشن مورد علاقم: Kpop demon hunters 🧚🏻♀عه
و یه آهنگ🎶 هم درباره زوج این انیمیشن دارم مینویسم
آهنگ مورد علاقم در حال حاضر: منم بد بودنو بلدم عه🎧
رشتم: حقوقه⚖، به شدت گنگستر بیمه، جنگی بیمه😎⚔
آدمیام که وقتی ناراحت باشم اییینقدر راه میرم که فکرام💭 تموم شه (چون خیلی فکر میکنم)
وقتی هم عصبی باشم...خب بهتره نگم
سریالای مورد علاقم: آقای ملکه، تو زیبایی
آهنگای مورد علاقم برای الان: Way up, Filter, Toxic till the end
سنم:۱۹
تایپ Mbti آخرین بار که دادم intj بود.
"طالبی" هم به لیست خوراکیای مورد علاقم اضافه شد.
"دیدن طلوع آفتاب" هم به لیست علاقمندیام اضافه شد.
الان انیمیشن مورد علاقه ای ندارم.
رنگ های مورد علاقم: 💚💙🖤
گفتم دیگه تغییراتو کامل بگم.:)
خوشبختماز آشنایی تون
رنگ مور علاقه ی منم آبیه بانو 🌚❤
خب، الان تحولی داشتی توی شخصیتت؟
آره ولی کم بوده
حاجی عجب وایب خوبی میدی لغنتی😭
قربونت عزیزم🎀✨
واو،چه دختری،هرجا که هستی موفق باشی:)))
ممنونم عزیزم🎀✨
واو.. اصلا فکر نمیکردم که ۱۹ سالت باشه چون هم سن و سال خودم کمتر اینجا میبینم
شما هم ۱۹ سالته؟
عجیبه..
ریپلایت برام نیومده بود
دیگه تقریبا ۲۰ سالمه
آره، باگ سایته
منم دو سه ماه دیگه ۲۰ سالم تکمیل میشه😁
اره احتمالا
جدی؟ پس فکرکنم چند ماه ازم بزرگتر باشی
احتمالا، متولد چه ماهی؟
تیر، شما چی؟
من فروردینیم
چه جالب^-^، همسنیم، دوتامونم نیمه اولیایم
اوهومم
پس که اینطور..
البته شما بزرگتری
اینجا کم سن و سال کم پیدا میشه منم اتفاقا ۱۹ سالمه 😭😅
متولد ۸۵ ای توهم ؟
جدی؟!
پس یه همسن دیگه پیدا کردم
اره اره..
خوشبختم خوشگلهه
میشه ل.ی.نک چنل تل.گ.رامتو بدی؟🥹✨
قربونت🌱
حتما
مرسیی🩷
واای خوشبختمم
🫂💕
🌷✨