حمایت ؟ ناظر عزیز تایید🤝
19 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
حمایت ؟ ناظر عزیز تایید🤝
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
بک میدم
تنها چیزی که می خوام اینکه توی هاگوارتز بمیرم
مهم نیست چجوری فقط توی هاگوارتز باشه
بچه ها من واقعا دارم خودمو از دست میدم یه ساعت دیگه اینجا باشم میپرم تو گوشیم شاید تونستم از اونجا برم هاگوارتز پیش هرماینی
________
منتظرم سدریکو ببینم قبل از مردنش
میشه باهم دوست بشیم؟
البته
ولی اشکی که سر مرگ فرد و سدریک ریختم هیچوقت تو زندگیم نریختم
❤️🩹
ج.چ:قطعاااا زمین کوییدیچچچچ
🌱
پتونیا خواعرش و از دست داد..
خب ولی به یه ورشم نبود
پس ما هم فراموشش میکنیم :)
ما کاری به کسی نداریم که 🤣
پتونیا هم دوس داشته ، ما هم که حرفی ندارم 🤣🤣🤣
ولی اگه دقت بکنید شجاعت و قوی بودن رون توی فیلم هم مشخص بود(هر چند توی کتاب شجاع تر، مفید تر و قوی تر بود)
قطعا همینطور باید باشه
وای فقط اس ۱۰...
جام آتش 🌱
چرا اینقدر توییتات خوبنننننن؟
نظر لطف شماست 🌿🌿