هی سلام
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
هی سلام
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
#ستاد_همایت_از_قابلیت_چت_گروهی
خب ببین اگه گروه بزنن بلاگ چی میشه .
ایده های خوبی بود ✨
و اینکه اگه امکان ویرایش کامنت یا لایک و پاسخ کامنت توی چارسو بود خیلی خوب میشد...
درخواست بده ممد ببینه
عالی بود واقعا هر 3 تاشو نیاز داریم 🥲 اگه قابلیت ها امکان پذیر بشه خیلی خوب میشه ❤️
خب معلومه که همه دوست دارن ناظر باشن😐
و بهترین ایده آخری واقعا بهترین ایدس خیلی کاربردیه من میخوامشششششششششش😮😮(مثلا دارم داد میزنم)
اس 2 خیلی خوبه ولی چارسو هم خوبه
اس 1 خوبه ولی تو متن یه مشکلی وجود داشت
تو گفتی که ویژه ها قیمتشون بیشتر باشه که یعنی برای خرید پست سایت قیمت رو تعیین میکنه و به نظرم خوب نیست از نظر من اگه خود کاربرا تعیین کنن بهتره اینجوری مثلا یه پست که کلی برای زحمت کشیده شده یهو قیمتش مثلا 1000 امتیاز میشه که این خوب نیست
اره
ستاد حمایت*
#حمایت از زبان فارسی😂💔
اشتباه لپی