قراره باید و نباید های اوتاکو شدن و انیمه ها رو بگیم:)
5 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
قراره باید و نباید های اوتاکو شدن و انیمه ها رو بگیم:)
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
فرصت
خودم نمیدونم اوتاکو ام یا نه اما خیلی دوس دارم باشم
ا:شیطان کش خاطرات یه داروساز اوشینوکو خانواده جاسوس خواهر کوچیکه ی تنبل
خانواده جاسوس رو خیلی دوست دارم و میخوام آنیا رو بخورم ولی تو مدرسه مون من یور هستم
9/۱۰ ماهه اوتاکو عم، 34 تا انیمه دیدم
مورد علاقه هام هممم
توکیو اونجرز بهشت جهنمیان، و فرشتگان مرگ بود
تو تقریبا ۹ ماهه انیمه میبینی بعد کلا ۳۴ تاعن؟
بابااااا
من تو یه روز ۷ تا انیمه تموم میکردم قبلا😂
بابا اینترنت تموم میشد منو میگرفتن میکشتن و اینکه خب من درس دارم مثل چییی همش هم دارم انیمه های طولانی میبینممم، داداش خیلی فوضول نیستی؟
همه ی ما اینیم قسط فضولی نداشتم تابستونو دارن میگم😅
سه ساله اوتاکو با افتخار مای هیرو آکادمی بانگو انیمه های مورد علاقمه
خیلی انیمه دیدم از تار های مو هام بیشتر 😂
ولی بهتریناش مای هیرو آکادمی بانگو اوشی نوکو توکیو ریونجرز سفید برفی با موهای قرمز اسپای ایکس فمیلی قدیس قادر مطلق است
چطور آنقدر تفاهم؟؟؟؟؟؟😐👾
ولی اوشی نو کو هم خیلی من دوست دارم
سلام همزاد👋🏻
۱ ساله اوتاکو ام ، لیست انیمه هایی که دیدم بیشتر از ۴۰ تاست ، ری زیرو رو بیشتر دوست داشتم، یور نیم هم خوب بود
واو🌟💫
اوتاکو ام
نزدیک 1 ساله
خوب خیلی انیمه دید نزدیک 50 تا
ماکیا زمانی که گل موعد میکشفت موردعلاقه امه
اها:)🌟
سگ های ولگرد بانگو
دیگری
مجتمع مسکونی سی
_چند قسمتی زیاد نمیبینم_
پس بیشتر سینمایی میدوستی●~●👾
بلی
سه ساله اوتاکو ام...زیاد دیدم
دیمن اسلیر مورد علاقمه
فصل ۴ رو دیدی؟
خیلی بی معنی تموم شد:[