این انیمه هارو نبینی عمرت به فناس 💫🪄
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
این انیمه هارو نبینی عمرت به فناس 💫🪄
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
دیشتری دیدین ماشالا همرو دیدم
۵
۴
۳
۲
۱
جهت حمایت از شما 🌷🩷
من همرو دیدم😌
بهترین انیمه ها از نظرم من این آنیمه هاس
ینی واقعا اتک رو جا گذاشتی؟
اصن یک بار برای همیشه
کسی که اتک نبینه دارای چشم اوتاکویی نیست
اتک آن تایتان که خداس 🤯🤯🤯
اس پنج
نبرررررررررد جادوییییی نه نا مسلمان نبببببببرررررررد جاااااااادووووووویییییی
نا محرممممم
نبرررررررررررردددددددد جااااااادوووووویییی نههخهخ
ننننننننننننننببببببببببببرررررررررررددددددددد ججججججااااااااادددددددووووووووییییییی
اما وایبی که دازای وقتی آروم جدی به آدم میده
البته 99 درصد در حال اذیت کردن بقیس....
مث منه :)
همشون خوبن مخصوصا خانواده جاسوس
هایکیو رو هم پیشنهاد میکنم
من از بانگو استری داگ خوشم نمیاد 🤡
چرااااا
ببخشید؟ اینا بایدی نیست هرکی یه سلیقه ای داره
خیلی جدی نگیر....باید کنایه از خوب بودن اون انیمه به خصوصه