2 سال پیش 4 اسلاید 482 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کیپاپ (K-pop)

نظرات بازدیدکنندگان (62)
  • تولد فلیکس (فان) (بررسی)
    ɴɪʟᴇ ᴍᴏᴏɴ (بررسی)
    توروخداااا
    ادمین فرشته پین؟🎀

  • و انهایپنی که تازه کامبک دادن و تور رو تموم کردن و دوباره دارن رو یه کامبک دیگه کار میکنن :( خسته میشن خب ما به کامبک دو یا سه ساله هم راضی ایم

  • ,طرز تهیه غذا /دسر موردعلاقه stray kids,
    برای بار n ام شخصی شده . یه حمایتمون نشه؟

  • ادیتت خیلی قشنگ بود و موضوع تکراری نبود ولی نتونستم درست بخونم

  • هایب داره غرق میشه تو باتلاق و آیدلاشم با خودش غرق میکنه
    اونا هیچکدوم گناهی ندارن
    همشون تحت فشارن
    مخصوصا آیدلای پسر از اونا بیشتر کار میکشن چون بدنشون قوی‌تره نسبت به دخترا تحمل بیشتری دارن
    واقعا میترسم
    میترسم که بلایی سرشون بیاد و خدایی‌نکرده از دستشون بدم

  • هایب؟ ✗
    khaymal ترین کمپانی که داره به بوی گروپاش انقدر فشار میاره که از حال برن ✓
    چجور میتونه؟ هایب کمپانی نیست جهنمه!

  • خدایا یکمی به این هایبعلی عقل بده که بفهمه ایدلا آدمن نه وسیله که انقد ازشون کارمیکشه🥲💔

  • واقعا اوضاع خرابه،هایب دیگه کمپانی نیست،کش.تارگاهه و محلیه برای عذ.اب دادن ایدلا برای پول
    دیگه چخبره که وونهی آیلیت هم آسیب دیده😕💔

  • خو آخه اگه ما بایکوت کنیمو از آیدلامون حمایت نکنیم که هایب راحت تر دیسبندشون میکنه

  • دارم الان تی اکس تی گوش میدم☺...
    هعی کاش یه ذره یههه ذرررره سر عقل بیاد این هایب بیترادب:///

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.