خب خب خبب بریم برا پست ناظر قشنگ میشه منتشر کنی؟ 🥹🥲
25 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
خب خب خبب بریم برا پست ناظر قشنگ میشه منتشر کنی؟ 🥹🥲
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
اها راستی یچیزی
این پسته بعضی اس هاش پاک شده اگه خواستین تو ویسگون هست کاملش 🤝🏻🦆
بهترین بخش تستچی از نظر کاربرا؟ (بررسی)
10 اسلاید پست 0 مشاهده 0 لایک 0 نظر 20 ساعت پیش
عالی بود ادمین پین شه؟
ناظران بررسی شه
میم از اسلایس (بررسی)
💀
مرسی از ناظر برای انتشار ✨💜
ولی چرا حذف کاور و اس 5 و 6 🥲😔
عااالی بود😂
مرسیی😁
فدات🪷🎀
عالیییی ✨
مرسییی😁
❤❤
خوب بود واقعا عالی💗
ولی کپی نکن و خودت ادیت کن هر چند اگه مثلای مال من بده ولی حداقل خودت ادیت کن و پاییناش هم عکس بود اونارو نزار
ببخشید اگه این حرفام ناراحتت کرد فقط برای کمک گفتم خواستی پاک کن🎀
خودم همشو ادیت کردم
مال یک سال پیشه دوباره منتشر شده🤌🏻🗿😂
خیلی خوب بود
مرسی🎀✨
وای فقط اسلایدای Spy X Famliy🤣🎀
تازه واسه یور پخ پخ کردن رقیبای انیا بود بعد لوید میفهمید یور ماستمالیش میکرد
نیومده بود🥲🥹😂🤝🏻
اوه اوه🤣
واقعا پستت و ایدت و خودت،همتون محشرینننن:)
مرسیییی✨🎀🎀🎀🎀