پارت بعد ۴۰۰ بازدید و بالای ۴۵ لایک
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
پارت بعد ۴۰۰ بازدید و بالای ۴۵ لایک
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
چرا من خیلی هدویگ رو دوست داشتم خیلی هم براش ناراحتم 😭😭😭تنها هم دم هری توی خونه دورسلی ها بود 😫
اسلاید آخر = چون مرده🙂🙂🙂🙂🙂
عالی
سلام ایسل تولدت مبارک🥳🥳🥳
مرسیی ❤
عالیییییییییی
مرسیی
چرا کسی حس نمیکنه که لونا هم کلی درد تو فیلم تحمل کرد مثلا مرگ مادرش چرا کسی به هنر هاش توجه نکرد و چرا کسی متوجه مورد تمسخر قرار گرفتنش نشد😢🫂💔
اره کلا به لونا توجه زیادی نمیشد
ولی جوری که لونا تو ارتش دامبلدور کمک زیادی به هری کرد>>>>>>
مرسی که بودم
خواهش میکنم
بیاید دعا کنیم جغد ماهم مثل جغد رون بوده و ما مشنگ نیستیم :)
هعیی 🥀
چرا هیچکس به مظلوم بودنو کیوت بودن نویل اشاره نمیکنه؟ :(
برای پارت بعد بزارم؟
آره
دامبلور جان می.مر.دی یدونه از اون نامه هایی که ریختی رو کله ی اری رو میدادی به ما
دامبلدور مر.. ده ها
تو فیلم رو میگم