همیشه مرز باریکی بین این دو هست🤝
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
همیشه مرز باریکی بین این دو هست🤝
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
ببخشید عزیزم میتونم داخل کانالم بزارمش؟
با ذکر منبع
ببخشید متوجه نشدم.
وای دقیقا خیلی ها بی احترامی میکنن اسمشو میذارن رک بودن 😐
دقیقا
اگه نظرمون درمورد چیزی خیلی منفی باشه چی؟
میتونیم مودبانه بگیم که مثلا:من اصلا با فلان چیز موافق نیستم یا من از این جور طرح ها خوشم نمیاد
عالی و حقققققققققققققققق
❤
دقیقا درسته من به شخصه نظر واقعیم رو همیشه میگم البته وقتی ازم بپرسن اونم درست نه اینکه از کلمات زشت استفاده کنم بعد بگم خودت ازم پرسیدی و منم ادم رکی هستم کاینو گفتم😑🗿
منم!
خیلیییییییی مواظب باشین از این مرز ها رد نشین برای خودتون میگم همیشه یادتون باشه✨🌟💫
دقیقا
من دوستم همیشه بهم میگه تو ادم خیلی رک ای هستی ولی بی ادب نیستی راحت نظرتو میگی بدون اینکه طرف ناراحت بشه
دقیقا،درستش همینه
ولی همه به بقیه بی احترامی میکنن میپرسی چرا میگن چون رکیم😂
دقیقاا!ولی اون بی ادبی حساب میشه نه رک بودن
امیدوارم یه روزی متوجه بشن
دقیقن
🙃
به پستم سر بزن و سوالتو بپرس پاسخ میدم گل😁😁