دررود امیدوارم که براتون جالب باشه و تست تکراری نباشه.🙏🏻🎀
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
دررود امیدوارم که براتون جالب باشه و تست تکراری نباشه.🙏🏻🎀
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
وایسا!
هاف پنگوئنه؟😭😰
نه پنگوئنهافه😟
ش..شوخی میکنی😧
باور..باورت نمیشه؟
من تو اردبیل زندگی میکنم و کم مونده تو تابستون برف بیاد، ما حتی تو تابستون پکیج روشن میکنیم. هاهاها.
پشمام در این حد سرده اونجانعیلبتبتعبنا
بله بله، ولی ما لذت میبریم! توی پارک ها و خیابون هامون پر از مسافر هاییه که از شهر های دیگه پناه میارن! از سیستان بلوچستان زیاد میان اکثرا.
واسه سیستانی ها اونجا بهشتهههه
اره دیگهههه. شما کجایین؟
وای ببخشید که دیر جواب دادم ندیدم، جهرم، استان فارس
نه بابا مشکلی نیس، واو...
😃😃🤣
خیلییییی جالب بود فرشته
پرام ایشالا یک روزی حس میکنه ، مثل بادام ....💔
وای ولی دعوتش کنیم ایران یک چند وقت بمونه توی دمای کشنده ای که تحمل میکنیم چاییم بخوره ببینیم اب میشه یا نه
امیدوارم، ولی خیلی داره حال میکنه با این خصوصیتش
خیلییییییییییییییی کیف میکنه قطعا فکر کن تو سرمای استخوان سوز حس نکنی چقدر سرده
فرصتت