2 سال پیش 6 اسلاید 116 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی اطلاعات عمومی

نظرات بازدیدکنندگان (39)
  • وایسا!
    هاف پنگوئنه؟😭😰

  • من تو اردبیل زندگی میکنم و کم مونده تو تابستون برف بیاد، ما حتی تو تابستون پکیج روشن میکنیم. هاهاها.

    • پشمام در این حد سرده اونجانعیلبتبتعبنا

    • بله بله، ولی ما لذت میبریم! توی پارک ها و خیابون هامون پر از مسافر هاییه که از شهر های دیگه پناه میارن! از سیستان بلوچستان زیاد میان اکثرا.

    • واسه سیستانی ها اونجا بهشتهههه

    • اره دیگهههه. شما کجایین؟

    • وای ببخشید که دیر جواب دادم ندیدم، جهرم، استان فارس

    • نه بابا مشکلی نیس، واو...

    • 😃😃🤣

  • خیلییییی جالب بود فرشته
    پرام ایشالا یک روزی حس میکنه ، مثل بادام ....💔
    وای ولی دعوتش کنیم ایران یک چند وقت بمونه توی دمای کشنده ای که تحمل میکنیم چاییم بخوره ببینیم اب میشه یا نه

    • امیدوارم، ولی خیلی داره حال میکنه با این خصوصیتش

    • خیلییییییییییییییی کیف میکنه قطعا فکر کن تو سرمای استخوان سوز حس نکنی چقدر سرده

  • فرصتت

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.