✨اینجا میخوایم ببینیم اگه یه روز مدرسه قوانینی نداشت بلاگیون چیکار میکردن؟! بریم ک داشته باشیمم یه یهه یههههه✨🦋
7 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
✨اینجا میخوایم ببینیم اگه یه روز مدرسه قوانینی نداشت بلاگیون چیکار میکردن؟! بریم ک داشته باشیمم یه یهه یههههه✨🦋
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
کامنت منو توی تستت بزار لطفا
اخه الان دیه تست رفته من گذاشتمش نمیشه.
من پ.ی.پ.ی های WC.را روی معلم خالی میکردم ، بعد معلم رو اخراج میکردم و اون رو به مریخ تبعید میکردم تا زمان مرگش باید به سنگ ها درس بده.بعدشم بچه های کلاسمون رو همشون رومینداختم بیرون بعد
با ۱ دونه دوستم پارتی می گرفتم.و با دوستانم مدرسه را با مدیر و معاون فقط اتیش میزدم و همانجا انها میسوختند😏البته هیچ بچه ای توی مدرسه نباشد.کلا ۱۱ سالمه و اینقدر دلم پره😭و راستی خودم خرخونم ولی نه از اونا که امتحان رو یاد اوری میکنه.ازین امتحان یاداورکن ها توی کلاسمون زیاده که با توجه به محدودیت تستچی نمیتونم
شما دیه دلت فرا پره:////
وای حق منم خرخونم ولی اونیکه امتحانو یاداوری میکنه لایق مرگه
اره.. عزیزم دارم میترکم😅
من من
بعدی من باشم
توش باشییی؟؟؟؟
باعشه هر وق خواستم بسازم بیا بلاگ
بله🫣
من بودم میخوابیدمم.
اوههه این منطقی ترین منطقیه😀💔
من خیلی خیلی دلم پره😔✅️
قشنگ معلومه دخترم😪😀✅
من که....
دیگه دارم میترکم🥲
من اگه بودم برق های مدرسه مون رو قطع میکردم بعد آهنگ مذاشتیم و پا.رتی😁
ژژوووننن
بلههه پس چی
منم
ما یه بار معلممون مدرسه نیومد بعد ما رو میز ها راه میرفتیم و روی فلش آهنگ بی تی اس گوش کردیم و کارتون دیدیم بهترین روز عمرم بود
عیجاااننن
اوفف، ژونن
لالالاااا✨
فرصت