2 سال پیش 28 اسلاید 954 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کیپاپ (K-pop)

نظرات بازدیدکنندگان (83)
  • imageAiden
    آفلاین

    عرررر
    دلم برای آیلند تنگ شده 😭😭😭
    هانبین‌ و جیک و سونگهون بایسام‌ بودن
    هنوزم بایسامم😭

  • هانبین کوچولو:)
    وقتی از طریق اونچان با تمپست آشنا شدم با خودم گفتم یا خدا این هانبین‌عه؟و غش کردن واسش

  • برنامه شونو میبینم . عاشق تاکی هستم ❤

  • کی انگار خیلی بزرگ شده با اینکه تو ایلند 23 سالش بود🥲

  • تاکی کوشولوووو

    • دیگه کوشولو نیست عکساشو ببینی یه پارچه‌آقا شده برای خودش😭🤏🏻

    • میدونم ولی هنوزم کوشولوعه🥲😭

  • توی آیلند به خیلی ها ناحقی شد

    • دیگه نمیشد همه‌رو دبیو بدن...

    • ولی خدایی دنیل و کی پتانسیل دبیوی توی انها رو داشتن

    • من خودمم دنیلو خیلی دوست داشتم
      ولی اعضای نهایی انهایپن بر اساس استعداد انتخاب نشدن بر اساس محبوبیت انتخاب شدن،از فصل دوم همش بر اساس رای فنها بود

    • ای لعنت💔

    • به هرحال کی که دبیو کرده دنیلم یکی از بچه‌ها گفت میخواد دبیو کنه ولی من آپدیتی ازش ندیدم...

    • هعی:)

  • دنیل؟..
    خیالم راحت شد خیلی دلم برای بچه های آیلند توی دوره ی انهایپن سوخت:)

  • دنیل هم امسال دبیو میکنه،کسی میدونه تو چه گروهیه؟

  • ولی تاکی واقعا خیلی بزرگ شده،من وقتی آپدیتای جدیدشو دیدم اینجوری بودم که خدای من این تاکیه؟

  • ولی کی واقعا پتانسیلشو داشت توی انهایپن دبیو کنه،خیلی گناه داشت جدی

    • واقعا خیلی با لستعداده یکی از تنها کارآموزایی بود که هیچوقت از آیلند بیرون نرفت🥲

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.