درود!
19 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
درود!
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
Intp
infp
🥰🥰🤩♥️♥️
فرند ؟؟
ببخشید نفسم پره لیستم 😭😭😭😭😭😭😭😭
اه 😭اشکال نداره زیبا 😊
جچ:ENFP
بک میدم
🥰
میا اوسامو!؟
آره هم اسمن🥰
istp
🤩🤩🤩🤩🤩
تایپ خفیه😎
بله بله😎
حالا که دقت میکنم بنظرم توموری و کیلوا خیلی بهم میان🗿
😐
به به همتایپ های عزیزم 😍( البته بجز زیک و شیگاراکی )
ج.چ: همون intp
خوشبختم😍
بنده هم بخاطر اون دو خیلی تو فشارم😭
سوناده سامااا
همتایپیم
ولی شیگاراکی به این خوبی مشکلت چیه باهاش؟؟؟؟تا فصل چند دیدی؟؟......
من تا فصل ۷ دیدم
نمیدونم احساس میکنم چون باکوگو رو ک.شت ازش بدم میاد
آفرین منم ولی الان دیگه نه زیاد چون آل فور وان تسخیرش کرده😥
من از هیچ کدوم ویلن ها بدم نمیاد..
اونا گذشته دردناکی داشتن.. که به این تبدیل شدن..
همینه که ویلن هارو خوب میکنه
INTP
مثل اینکه هر کی نیار توی این تست همین تایپه دیگه این چه سوالیه😂😂😂
دقیقااااا😂
Intp
هم تایپیم🥰
بک؟
عه ببخشید ندیدم
حتمااا
😍😍
❤️❤️
عالی
مرسی😍