تایپ ها و سطح انرژی
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
تایپ ها و سطح انرژی
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
همچنان خانواده من با حداقل 30 سال سن
اسلاید یکن و هنوز اندازه بچه 6 ساله انرژی دارن
زیاد، خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی ززیادددددددددددددددددددددددد
نمیدانم چرا اس 1 پیش بقیه exxp ها نبودممممممممممممممم
من همیشه یه جوری ام ک انگار 7979561312154100513061518978797212000031564578895683036002154452545 تا قوطی رو خوردممممممممممممممممممممممم
من بالشت انسانیم. Intp.
بیا روت بخوابم💅🏻
مغزم...
منتظرم
هاهاها.
entpم ولی همیشه خدا خستهم🤧✨
منمنم
اس ۱ : بهتره بگیم انرژی ماییم تا انرژی مون زیاده😂👍🏻
درسته🤣
اس ۱ : تو عمرم ی دونه هم نخوردم😂
نههنپخپزخچز
سی تا؟این که خیلی کمه!
🤣😭
سی تا قوطی انرژی زا خب واقا خوردم🤣🤣
منن
بالش انسانی 😎
🤣