2 سال پیش 11 اسلاید 855 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کیپاپ (K-pop)

نظرات بازدیدکنندگان (138)
  • کریستال جان عزیزم شما از توی انبارت یه ۷۰۰_۸۰۰ تن باروت بیار لازم میشه✅
    الکسا از اونجایی که تازه کارخونه‌ی تولید مواد محترقه رو راه‌اندازی کرده زیاد بهش فشار نمیاریم! عزیزم تو ۲۰۰ کیلو آزید نقره به ما بدی حله✅

  • دوستان انواع مواد منfجره من در اختیار دارم✅✨
    از جمله ۲۵۰کیلوگرم ترقه با برد انفجار ۱۰۰۰ کیلومتر کاملا دست ساز و تولید ملی✅
    ۲۴۰۰۰تن TNT✅(میدونم کمه ولی سوآ یه ۶۰۰۰تن دیگه داره!اگه اونم بیاره دیگه اوکی میشه)
    ۴۰کیلوگرم آمونیوم نیترات✅ (ببخشید همین چند وقت پیش رفتیم با بچه‌ها یکم عشق و حال جی‌وای‌پی رو ترکوندیم همینقدر برامون مونده ولی نگران نباشید آیومی منبع آمونیوم نیتراته)
    ۱۳۰۰۰ دونه هم دینامیت✅ (این میزان برای هایب اوکیه ولی چون اسم آهنگ بی‌تی‌اسم هست نباید کم‌کاری کنیم! لینا جان کار خودته)

  • خیلی خوب بود راستی اگه میشه یه سری به پروف منم بزنید 😘😘😘

  • ممد اون بنزینو بده لطفا

  • من همین دیشب تو ران جین یونجون رو دیدم فن تی اکس تی شدم .یونجون خیلی خوشگله⁦(⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)⁠❤⁩

  • پست جدید با عنوان«خبر گذاری برادران ضدگلوله»
    سه روزه چرا منتشر نمیشهههه؟😃💔

  • یه پست رو ندیدم حماسه آفریدید

  • ۴۰کیلوگرم آمونیوم نیترات✅ (ببخشید همین چند وقت پیش رفتیم با بچه‌ها یکم عشق و حال جی‌وای‌پی رو ترکوندیم همینقدر برامون مونده ولی نگران نباشید آیومی منبع آمونیوم نیتراته
    ......
    من اینجا چه کاره ام مجیک؟🩴🤣

  • هی بچه هااا
    دما هنوز کمه 💔
    بشکه صد تا جون داره هنوز نسوختهههه🤡🤡
    دما رو ببرین بالاتر مثلا ۳۲۰ درجه
    برین بالاااااااااا

    • برررییین بالاتر با این جونی که بنگ بشکه داره باید بندازیمش تو خورشید تا ذوب بشه😭🤣

    • ★!𝙄𝙧𝙞𝙨
      به نظر شما پاسخ داد:
      برررییین بالاتر با این جونی که بنگ بشکه داره باید بندازیمش تو خورشید تا ذوب بشه😭🤣
      ________________________________
      حق😭🤡++++++++

    • پروفتتتت،اسمتتتت😭🤣🤣🤣🤣

    • ★!𝙄𝙧𝙞𝙨
      پروفتتتت،اسمتتتت😭🤣🤣🤣🤣
      ____________________________
      بشکه جان عشقم،کراشممممم💖🤡🤡🤡🤡🤡

    • بشکه جااان من در آرزوی دیدار شما فسیل خواهم شد😍💔😂

    • ★!𝙄𝙧𝙞s
      بشکه جااان من در آرزوی دیدار شما فسیل خواهم شد😍💔😂
      _______________
      حالا من همچین چیز خاصیم نیستم که بخوای بخاطر دوری از من ،تب عشق بگیری🤡😂😂

    • نه شما بشکه ای،شما اسطوره ای😍😂

    • ★!𝙄𝙧𝙞𝙨
      نه شما بشکه ای،شما اسطوره ای😍😂
      ________________
      تا وقتی کینگتن هستن من کی باشم؟😔

    • نه بابااا کینگتن پیش شما هیچهههه😔

  • میگما اول بشکه رو بندازیم تو بشکه نفت بعد قشنگ با آهنگ فایر یه چوب کبریت روشن بندازیم تو بشکه
    و ....
    *رقصیدن با آهنگ فایر و شیبال گفتن به بنگ بشکه*

    • وااایییی عالی میشهههه😭🤣🤣فکر کن بشکه آتیش بگیره بعد آهنگم اونجا بگه فااایررررر😂👌🏻

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.