2 سال پیش 5 اسلاید 756 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کیپاپ (K-pop)

نظرات بازدیدکنندگان (51)
  • به پاس ساز مخالف زدن با بقیه
    اگه یه روز همه افراد توی یه گروه پارتاشون مساوی باشه و به یکی بیشتر یا کمتر از بقیه توجه نشه
    برای انتقام از این سالها که آیدلا سختی کشیدن رئیسای همه کمپانیا رو میارم تا دلتون خواست کتکشون بزنیدددد🗿👍🏻🫡

  • عالییی

  • اگه پارتای جین و جیهوپ و شوهوا بیشتر شه کاری میکنم تو لوله های خونتون شیرموز بجای اب بیاد بیرون

  • ★من تو تستچی دوستی ندارم یعنی واقعا تنهام نیازمند کسیم که بتونیم باهم کلی درد ‌‌‌‌و دل کنیم و دلقک بازی دراریم . از روز مون به هم بگیم و کلی کارای دیگهه اگه پین کنی و بتونم از تنهایی درام واقعا ممنونتممم!
    پین ؟🌷

    • خب من درکت میکنم اونی که تو لیست دوستانمه خواهرمه

  • اگه پارت های جیسو بیشتر بشه هیچ گهی نمیخورم (پول ندارم)

  • پارت های شوهوا بیشتر بشه به همه تون لایت استیک می‌دممم

  • جیزلللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل

  • وضعیت کامنتا هم اکنون:اگه پارت فلانعلی بیشتر بشه بهتون شیرینی میدم🥸

  • اگه جین و جیسو پارت بیشتری گرفتن
    قسم می خورم به همتون پیتزا بدم

  • ساکورا پارت بیشتری بگیره لیموناد خنک میدم

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.