از بلاگیون پرسیدم که(خودتون رو در سه کلمه توصیف کنین) و جواب دادن حالا جوابا:
5 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
از بلاگیون پرسیدم که(خودتون رو در سه کلمه توصیف کنین) و جواب دادن حالا جوابا:
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
سخته پس: INFP, ENFP,دلقک
خوابالو مهربون شکمو😂
منم خوابالو و شکموام ولی قسمت مهربون نه😦🦛
یعنی نا مهربونی؟ 😂🤣
بله متسفانه🦛😦
😐🥲عیبی نداره هرکی یه شخصیتی داره دیگه😁
آره دیگه🥰
میگم ناظرا با من مشکل دارن؟ هیچ کدوم از تستام رو منتشر نمیکنن تازگیا😭😭😭😭
نه کلا هم صف شلوغه هم ناظرا کمن هم ناظرا تنبلن
🥲😐
بلایگون
ثثدستی به روایت تصویر:
ایششش
داش برای بلسگون های دیگه مارم خبر کنن
باش
تو خیلی خوبیا میدونستییی؟
راستی تو دخملی؟!
ممنوون
اره
@No Name
یاد اون تیکه از اهنگ شلام میلاد غلامی افتادم که میگه رخی ماشین لات دری زاتی استغفرالله 😂💔🤝
______
نشنیدم😔
باشه میرم😔👍
ساقیم خوبه،لجباز،قیافه ی بچه مثبتی ولی ذات مخالف با قیافه😂😂😂
سه کلمه بیشترشد که😂😂😂😂
🤣🤣👍
آخيش زیر کولر تحلیف گوش میدم🥳🥳🥳😂😂😂
بده
چشم
خسته ، آروم ، دیوونه
عع وا دیوونه چرا😂
نزده م. ستم، بی انرژی، غیرتی رو دوستام😂🌚
منم نزده م.ستم🤣
اولین بار بود که اومده بودم بلاگ🌺🎀
من همیشه بلاگم تا میرم دسشویی میام میبینم پست ساختن من نبودم🤣
وای خیلی گناه داری من دیشب که برای اولین بار اومدم یکی پست ساخت منم بودم توش
🤣🤣
یعنی منظورم همین پست بود😂