2 سال پیش 11 اسلاید 70 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی فیلم و سریال

نظرات بازدیدکنندگان (17)
  • سلامممم مگه بیوگرافی نذاشته بودی؟ پاکش کردی؟؟؟؟ دوباره بذار بنظرم

    • یه سری تغییرات توش اعمال کردم،وقتی دوباره ارسال شد،رد شد،دیگه حوصلم هم نمی کشه یکی دیگه بسازم🤣

  • فیلم موقالعاده ای بود و واقعا حال کردم باهاش ...بنظرم بهترین فیلم ددپول بود شایدم نه مطمئن نیستم ....در هر حال اینکه تستت خوب بود و لذت بردم
    و اینکه چرا دیگه تست نمیسازی من منتظرم

    • زیاد وقت نمی کنم،امتحان و اینا دارم،ولی قراره یه تست بسازم مربوط به کتاب پرسی جکسون یا کتاب مدرسه جاسوسی چون الان دارم این دوتا کتاب رو همزمان می خونم،درمورد فیلم ددپول،من فیلم اولشو بیشتر از بقیه اش دوست دارم ولی ددپول و ولورین هم باحال بود🙂

    • وای اصلا کنار هم قرار دادن این دو شخصیت خیلی خبر سوپرایز ککنده ای بود .....وای اره درمورد مدرسه جاسوسی بساز من واقعا عاشق این کتابم البته هنوز هشتمی رو نخریدم ولی خب عالی بود ....این یکی از اولین کتابایی بود که باهاش کتابخون شدم

  • در مجموع خوب بود.به نظرم از بعد اندگیم به همراه واکاندا تا ابد و نگهبانان کهکشان ۳ بهترینا بودن.فقط با کامئو ها مشکل داشتم.اشتباهی که توی نو وی هوم به شدت کمتر و توی شی هالک و دکتر استرنج ۲ با شدت بیشتری دیده می‌شد اینجاهم تکرار شد.کامئو هایی که فقط برای فروش و ایجاد هایپ میان و میرن.مثلا هیومن تورچ چه تاثیری تو فیلم داشت؟ولی به شخصه کامئو بلید رو دوست داشتم.

    • کاملا باهات موافقم،بعضی کمئو ها واقعا بی دلیل و چرتن!

  • بک میدم✔️

  • عالی بود (: ♡
    لایک شد(: ♡
    مایلی دو تست آخرم رو لایک کنی؟(: ♡
    ممنون (: ♡

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.