
اگر انیمیشن درون و بیرون ۲ (inside out2) رو دیدید تا پایان این پست همراهم باشید.🌿

انیمیشن درون و بیرون ۲ دنبالهای مورد انتظار برای انیمیشن محبوب درون و بیرون۱، با ارایه داستانی عمیقتر و شخصیتهایی پیچیدهتر، بالاخره منتشر شد. این انیمیشن که به کاوش در اعماق ذهن انسان و ظرافتهای عاطفی دوران نوجوانی میپردازد، مملو از لحظات طنز، صحنههای تماشایی و البته، رازهای پنهان و جالبی است که تماشای آن را دوچندان لذتبخش میکند. درون و بیرون ۲ ادامهی داستان رایلی، دختر نوجوانی است که در نسخه اول شاهد تحولات عاطفی و روانی او بودیم. در این دنباله، رایلی به مرحلهای جدید از زندگی وارد میشود و با چالشهای جدیدی در دوران نوجوانی مواجه میشود. احساسات اصلی همچنان در مرکز داستان قرار دارند، اما تغییرات جدید در زندگی رایلی و تحولاتی که درون ذهن او رخ میدهد، محور اصلی داستان خواهد بود.

10. بازگشت بینگ بنگ در ابتدای فیلم، بینگ بنگ را به عنوان یک فیل صورتی شاد و پرانرژی میشناسیم که همراه با جوی، شخصیت شادی، در جزیرهی تخیلات رایلی زندگی میکند. بینگ بنگ و جوی، صمیمیترین دوستان یکدیگر هستند و لحظات شاد و به یاد ماندنی را با هم سپری میکنند. اما با بزرگ شدن رایلی و کمرنگ شدن توجه او به دنیای تخیل، بینگ بنگ به تدریج محو و فراموش میشود. این اتفاق، غم و اندوه عمیقی را در دل بینگ بنگ و جوی ایجاد میکند. بینگ بنگ، دوست خیالی ریلی که در قسمت اول جان خود را فدا کرد، در یکی از خاطرات قدیمی ریلی ظاهر میشود. این صحنه کوتاه ولی تاثیرگذار، یادآور دوستی و فداکاری بینگ بنگ است و برای طرفداران قدیمی فیلم بسیار نوستالژیک است.

9. حضور گروه پسرانه 4*Town از انیمیشن «قرمز شدن»در انیمیشن درون و بیرون ۲، هنگامی که رایلی شب قبل از اولین روز کمپ فوتبالش به خواب میرود و درست قبل از پیوستن احساسات جدید، یک ایستراگ (نکات مخفی داخل فیلم و انیمیشنها) جالب در پسزمینه مشاهده میشود. رایلی یک پوستر از گروه موسیقی 4*Town دارد، گروه پسری که به طور برجسته در انیمیشن قرمز شدن محصول کمپانی پیکسار حضور دارد. این پوستر نه تنها یک ایستراگ بامزه برای طرفداران پیکسار است.

8. لنی دوربین دوچشمی از داستان اسباب بازیها در اوایل انیمیشن درون و بیرون۲، شادی (Joy) با یک مونولوگ به توضیح تغییراتی که برای رایلی و احساسات او از زمان فیلم اول رخ داده، میپردازد. در این صحنه، احساسات به جزایر شخصیتی رایلی که در حال تغییر هستند، نگاه میکنند. شادی برای دیدن جزیره خانواده که به تدریج کوچک شده و تحت تاثیر جزیره دوستی قرار گرفته است، یک دوربین دوچشمی به غم (Sadness) میدهد. برای هر طرفدار پیکسار یا حتی کودکان بسیار دقیق و مشاهدهگر، این دوربین دوچشمی به سرعت قابل تشخیص است، زیرا همان لنی جان (Lenny) از سری انیمیشنهای داستان اسباببازی است.

7. جان راتزنبرگر و بازگشت به پیکسار اگر شما از کودکی دنبالکننده فیلمهای پیکسار بودهاید، احتمالاً یکی از اولین ایستراگهایی که به آن برخورد کردهاید حضور بازیگر جان راتزنبرگر بوده است. پس از صداپیشگی شخصیت هم (Hamm) در داستان اسباببازی، راتزنبرگر به عنوان نماد خوششانسی برای پیکسار تبدیل شد و از آن زمان در هر یک از فیلمهای این شرکت حضور داشته است. در درون و بیرون۲، جان راتزنبرگر بار دیگر نقش فریتز (Fritz) را ایفا میکند. فریتز یک سازه است که در پایان فیلم اول درون و بیرون برای نصب کنسول کنترل جدید ظاهر شد. حضور دوباره فریتز در این فیلم، نه تنها یادآور نقشهای پیشین راتزنبرگر است، بلکه به نوعی ادامهدهنده سنت حضور او در تمامی فیلمهای پیکسار میباشد.

6. شماره معنادار رایلی در صحنه بازی هاکی در ابتدای فیلم درون و بیرون۲، شماره هاکی رایلی 28 است. این شماره به این واقعیت اشاره دارد که درون و بیرون ۲ بیست و هشتمین فیلم استودیوی پیکسار است. استفاده از شماره ورزشی با معنای خاص، چیزی است که پیکسار قبلا نیز در فیلم ماشینها انجام داده بود. در فیلم ماشینها، شماره مسابقه رعد و برق مککوئین 95 است که به سال 1995 اشاره دارد. سالی که اولین انیمیشن بلند پیکسار، داستان اسباببازی منتشر شد. ابتدا استودیو قصد داشت به او شماره 86 بدهد، همانطور که در تیزر اولیه فیلم که از تصاویر اولیه مفهومی استفاده میکند دیده میشود. اما این شماره سپس به شخصیت منفی اصلی فیلم، چیک هیکس (Chick Hicks) داده شد. شماره 86 به سال 1986 اشاره دارد، سالی که اولین فیلم کوتاه پیکسار، لوکسو جونیور (Luxo Jr.) منتشر شد.

5. کلمه A113 در پیکسار طرفداران فیلمهای پیکسار احتمالاً تا به حال متوجه شماره A113 شدهاند که در تمام فیلمهای این استودیو حضور دارد. این شماره به عنوان یک ایستراگ در بسیاری از فیلمهای دیگر نیز دیده شده و به نحوی ارتباطی میان آنها ایجاد کرده است. شماره A113 اشاره به کلاسی در موسسه هنرهای کالیفرنیا (Cal Arts) دارد که بسیاری از انیماتورها و بنیانگذاران پیکسار در آنجا تحصیل کردهاند.

4. شخصیت پنهان بلوفی در اعماق ذهن رایلی، دو شخصیت وجود دارند که در درون و بیرون ۲به آنها اشاره شده است. یکی از این شخصیتها بلوفی (Bloofy) است که رون فانچس (Ron Funches) به صداپیشگی او پرداخته است. بلُوفی یک شخصیت دو بعدی از یک سریال تلویزیونی است که برای کودکان پیشدبستانی طراحی شده است. این شخصیت به نوعی نشان دهنده تلاش دیزنی برای شوخی با رقبای خود، نیکلودئون (Nickelodeon)، است که سریالهای محبوبی همچون ردیابی آبی (Blue’s Clues) و دورا، جستجوگر (Dora: The Explorer) را تولید کردهاند.

3. حضور لنس اسلشبلید در ذهن رایلی حضور شخصیتهایی مانند لنس اسلشبلید در ذهن رایلی، نشاندهنده تأثیرات عمیق فرهنگی و رسانهای بر زندگی کودکان و نوجوانان است. این شخصیتها نمادی از علایق و تأثیرات بازیهای ویدئویی و انیمهها بر ذهن رایلی هستند. انتخاب لنس اسلشبلید به عنوان یک شخصیت بازی ویدئویی الهامگرفته از انیمه، نشاندهنده توانایی پیکسار در ایجاد ارتباط بین دنیای بازیها و انیمیشنها و همچنین ترکیب عناصر مختلف فرهنگی در داستانهای خود است.

2. انویی فیلم درون و بیرون در ابتدا شامل ۲۷ احساس مختلف در مراحل گوناگون توسعه بود؛ اما در نهایت این تعداد به پنج احساس اصلی کاهش یافت. یکی از این احساسات که قرار بود در فیلم اول حضور داشته باشد، انویی (Ennui) بود که در آن زمان شخصیت او به صورت مرد طراحی شده بود. اگرچه انویی هیچگاه به مرحلهی استوریبرد نرسید؛ اما صحنههای حذف شدهی او در نسخههای خانگی فیلم و دیزنی پلاس قابل مشاهده است. در طول فرآیند تولید فیلم اول، تیم سازنده مجبور به انتخاب و حذف برخی از احساسات شدند تا داستان به بهترین شکل ممکن روایت شود. در این میان، انویی یکی از احساساتی بود که هرگز به مرحلهی استوریبرد نرسید و در نتیجه از فیلم حذف شد. این تصمیم به دلیل نیاز به تمرکز بر روی پنج احساس اصلی بود که داستان فیلم را به طور مؤثری هدایت میکردند. با این حال، زمانی که نوبت به ساخت دنبالهی فیلم رسید، تیم سازنده تصمیم گرفتند که انویی را با کمی تغییرات مجددا معرفی کنند. در فیلم درون و بیرون ۲، انویی به عنوان یک شخصیت جدید و جذاب با صداپیشگی آدل اکسارکوپولوس (Adèle Exarchopoulos) حضور دارد. انویی اکنون به عنوان یک شخصیت زن معرفی شده و تجسم خستگی و کسالت است
1. ارجاع خندهدار و مفهومی به تبلیغ 1984اپل یکی از جذابترین و در عین حال عمیقترین ارجاعات در انیمیشن درون و بیرون ۲، پارودی تبلیغ معروف 1984 اپل است. در این فیلم، اضطراب به صورت تصویری بزرگ بر روی صفحهای نمایش داده میشود. به شکلی مشابه با شخصیت برادر بزرگ (Big Brother) در یک محیط اداری، که تصور و خیال رایلی را به مرکز پیشبینی مشکلات آینده تبدیل کرده است.
اگر پسندیدی، لایک کن و به سازنده انرژی بده!
لایک جدید
تستچی ۱۰ نکته پنهان انیمیشن درون و بیرون ۲ را لایک کرد.
__________
ممنونم🌹🌹
کوکو و افسون شده
جفتشون عالین
آبشار جاذبه
آره خیلیییی قشنگه
قرمزی شدن و درون و بیرون
جفتشون عالین:)
ج.چ: والا زیادن
انتخاب سخته...😂
رالف خرابکار🥲❤
👍👍👍🥲
باب اسفنجی تا ابد>> 🛐🛐
صددرصد
قبل از اینکه ببینم اومدممم اینو ببینم هوهو
مرررسیییییی، البته فکر نکنم اسپویل خاصی داشته باشه
خیلی خوب بود
ممنونم
قرمز شدن و درون و بیرون
جفتشون عالین