خب دوستان بریم سراغ یک پست سم از تیلور😔🤌🏻امیدوارم به اندازه کافی بخندید😂🤍
7 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
خب دوستان بریم سراغ یک پست سم از تیلور😔🤌🏻امیدوارم به اندازه کافی بخندید😂🤍
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
😂😂😂😂😂😂عالی
نوتلا؟
خواستم اشاره کنم تعداد لایک های پستت ۲۲ تاست
22 اسم یه آهنگ برای آلبوم Red هست
اگه حرف d رو ۱۸۰ درجه بچرخونیم میشه p
Red -> Rep
پس Rep TV ایز کامینگ🤡🤡
واو🤡🤡🤝🏻 اینا همه ش زیر سر تیلورههه تیلور با ممد در ارتباطه ک اینجوری داره ساین میده!!🤡🤡
بله بله🤡💔
جالب و متفاوت نوتلا
وای خیلی خوب بود😂😂
مرسییی🤍🤍🤝🏻
ماست فروش🙂😂
جدددییی؟! من نمیدونستم🤣🤣
عه چرا نظرم این وسط حذف شده
کانیه وست
🤌🏻😔
حمایت حمایت ماریباگ حمایت
دست دست برای مامانبزرگ ساغر✊🏻
همه چی خوب بود تا اینکه خیام وارد توییتر شد...
🤣🤣🤣🤣
😂😂