1 سال پیش 14 اسلاید 3,039 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی انیمه

نظرات بازدیدکنندگان (56)
  • سلام 💓🌟
    ادمین پست عالی بود .
    ____
    دوست داری یه اکانت فوق العاده رو بهت معرفی کنم ؟ پس میتونی بیای تو اکانت ویکتوریا « توی لیست دوستام » 💓
    ببخشید اگه ناراحت شدی !
    پین؟

  • نیمه گمشده گوجو.
    بهم نمیرسه نانامی.
    مامان و بابات نزوکو و زنیتسو
    داداشت ایتادوری
    ابجیت ساشا

  • نیمه گمشده: گوجو🥺
    بهت نمیرسه: تنگن🤦
    مامان و بابات: گتو و ریکو😭
    داداشت: راینر😓
    خواهرت: ندالم😬

  • نیمه گمشده: گوجو
    بهت نمیرسه: تنگن
    مامان و بابات: نزوکو و زنیتسو
    داداشت: راینر
    خواهرت: تامایو

  • مامان و بابام گین و رانپو (به به)
    برادر این‌که
    نیمه. گم.شده زورو
    کسی که بهم نمی رسه چویا (چرا؟😂😂)
    خواهر ندارم (حیف منتظر میکاسا بودم با اینکه اصلا نبود )

  • نیمه گمشدم: گوجو
    بهم نمیرسه: نانامی
    مامان بابام: گتو و ریکو
    داداشم: ایتادوری
    بی خواهر

  • عالی بودی💙

  • نیمه گمشده:گیو(من میخواستم اینوسکه باشه😢)
    بهت نمیرسه:تنگن(یا خدا)
    مامان و بابات:نزوکو و زنیتسو
    داداشت:اینوسکه(من برای نیمه ی گمشده میخواستم)
    خواهرت خواهر نداری

  • نیمه گمشده:گیو
    بهت نمیرسه:لیوای(ذوققق)
    مامان و بابات:گتو و ریکو(عیجان🗿)
    داداشت:اینوسکه(منتظر اخبار جنگ جهانی سوم باشین)
    خواهرت:ساشا

  • نیمه گمشده: گیو
    بهت نمیرسه: نانامی
    مامان و بابات: گتو و ریکو
    داداشت:ایتاچی
    خواهرت: اوتاهیمه
    باحال بود !

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.